تاریخ رونمایی رسمی شیائومی ۱۴ و سیستم‌عامل HyperOS اعلام شد

دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
نمایشگر شیائومی ۱۳ اولترا
شیائومی سیستم‌عامل اختصاصی خود را در روزهای آینده به‌همراه گوشی‌های رده‌بالای سری شیائومی ۱۴ رونمایی می‌کند.
تبلیغات

مدیرعامل شیائومی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو پوستری منتشر کرد که در آن از شعار «مرکز هستی» برای سیستم‌عامل اختصاصی شیائومی استفاده شده است. سیستم‌عامل HyperOS در ۲۶ اکتبر (۴ آبان) همراه با پرچمدارهای خانواده‌ی شیائومی ۱۴ در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

پوستر شیائومی از زمان معرفی سیستم‌عامل HyperOS
پوستر شیائومی از زمان معرفی سیستم‌عامل HyperOS

سیستم‌عامل HyperOS اولین سیستم عامل چند پلتفرمی شیائومی خواهد بود که علاوه‌بر گوشی‌های هوشمند، می‌تواند روی تبلت، ساعت‌ هوشمند و حتی خودروهای الکتریکی آینده‌ی این برند هم منتشر شود.

مدیر شیائومی می‌گوید: «سیستم‌عامل HyperOS یکی از کاربرمحورترین سیستم‌های عامل شیائومی به شمار می‌رود. ما در ۷ سال گذشته مخفیانه در حال توسعه‌ی HyperOS بوده‌ایم و تخصص ۱۳ ساله‌ی برند ما در این سیستم‌عامل نهفته است.»

شیائومی از سیستم‌عامل HyperOS به‌همراه گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ در ۴ آبان پرده برمی‌دارد. انتظار می‌رود گوشی پرچمدار جدید شیائومی با پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 و دوربین لایکا در این مراسم معرفی شود.

طبق اطلاعات فاش‌شده، قیمت گوشی شیائومی ۱۴ نزدیک ۲۵۰ دلار ارزان‌تر از قیمت گوشی آیفون ۱۵ است. قیمت گوشی های شیائومی یکی از اصلی‌ترین دلایل فروش‌ خوب آن‌ها به‌حساب می‌آید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات