به‌روزرسانی اندروید ۱۳ برای گلکسی S10 Lite و چند گوشی میان‌رده‌ دیگر سامسونگ منتشر شد

چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌روزرسانی One UI 5 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ سامسونگ اکنون برای گلکسی S10 Lite و تعدادی از گوشی میان‌رده‌ی این شرکت منتشر شده است.
تبلیغات

نسخه‌ی جدید رابط‌کاربری سامسونگ برپایه‌ی اندروید ۱۳، بهبودهایی در عملکرد ارائه می‌دهد و قابلیت‌های جدیدی نیز به آن اضافه شده است که مشابه آن‌ها را در اندروید ۱۲ ندیده‌ بودیم. بخش ظاهری این آپدیت شامل تغییرات تم، انیمیشن‌های جدید و... است که حس تازگی را به گوشی شما می‌بخشد.

فهرست دستگاه‌های واجدشرایط سامسونگ برای دریافت اندروید ۱۳ بسیار طولانی است. اکنون گلکسی S10 لایت نیز به‌روزرسانی مذکور را دریافت کرده است. کاربران اسپانیایی گزارش داده‌اند که گوشی S10 لایت آن‌ها آپدیت One UI 5 را دریافت کرده است. این به‌روزرسانی در آینده‌ی نزدیک برای کاربران سایر کشورهای جهان نیز دردسترس قرار خواهد گرفت. گفتنی است که این نسخه درواقع آخرین به‌روزرسانی بزرگی است که برای گلکسی S10 Lite منتشر می‌شود.

به‌گزارش 9to5Google، سامسونگ به‌روزرسانی اندروید ۱۳ خود را برای گلکسی A52 و گلکسی M33 نیز منتشر کرده است که هر دو ازجمله دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی این برند کره‌ای هستند. این شرکت تلاش می‌کند تا به‌مرور آپدیت One UI 5 را برای تعداد بیشتری از دستگاه‌های خود منتشر کند. کاربران اروپایی گلکسی A52 و M33 اکنون می‌توانند گوشی خود را به جدیدترین نسخه‌ی پوسته‌ی سفارشی سامسونگ به‌روزرسانی کنند.

ناگفته نماند کاربران گلکسی A52s 5G نیز در برخی از کشورهای جهان، اندروید ۱۳ را دریافت کرده‌اند. اگرچه گلکسی زدفولد ۴ در چند هفته‌ی گذشته در آسیا و اروپا، به‌روزرسانی اندروید ۱۳ سامسونگ را دریافت کرد، این نسخه دردسترس کاربران کانادایی قرار نگرفته بود. اکنون به‌نظر می‌رسد انتشار One UI 5 برای کاربران کانادایی گوشی تاشو پرچم‌دار سامسونگ نیز آغاز شده است.

به‌روزرسانی اندروید ۱۳ سامسونگ مثل بسیاری از آپدیت‌های نرم‌افزاری قبلی این شرکت به‌مرور‌زمان برای تعداد بیشتری از گوشی‌های آن دردسترس قرار خواهد گرفت. غول فناوری کره‌ای همچنان می‌کوشد تا این به‌روزرسانی را برای تعداد بیشتری از محصولاتش منتشر کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات