سامسونگ با فوکوس صوتی، کیفیت تماس گوشی‌های میان‌رده را افزایش می‌دهد

جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت سامسونگ تصمیم دارد با استفاده از فناوری فوکوس صوتی، کیفیت تماس‌ها را در تعداد بیشتری از گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی خود بهبود دهد.
تبلیغات

سامسونگ اعلام کرد قابلیت فوکوس صوتی (Voice Focus) در تعداد بیشتری از گوشی‌های میان‌رده‌ی این شرکت ارائه خواهد شد. این ویژگی با گلکسی F23 5G در ماه مارس ۲۰۲۲ معرفی شد و پس‌از آن در ماه آوریل سال جاری به گلکسی M33 5G و گلکسی M53 5G رسید. اکنون غول فناوری کره‌ی جنوبی می‌خواهد قابلیت مذکور را در تعداد بیشتری از دستگاه‌های سری گلکسی A نیز ارائه دهد.

به‌ گزارش SamMobile، گلکسی A33 5G، گلکسی A53 5G و گلکسی A73 5G با به‌روزرسانی One UI 5، قابلیت فوکوس صوتی را دریافت خواهند کرد. این ویژگی، کیفیت صدا را هنگام تماس در هر دوطرف افزایش می‌دهد و بنابراین صدا برای شخص تماس‌گیرنده و شونده واضح‌تر پخش خواهد شد. این فناوری همچنین نویز پس‌زمینه را فیلتر می‌کند و فرکانس‌های صوتی را افزایش می‌دهد. نکته‌ی مهم درمورد Voice Focus این است که با برنامه‌های تماس‌ ویدیویی و صوتی ازجمله واتساپ، مایکروسافت تیمز، گوگل Meet و زوم نیز سازگاری دارد.

سامسونگ هند درحال‌حاضر ارائه‌ی قابلیت فوکوس صوتی را برای گلکسی A33 5G، گلکسی A53 5G و گلکسی A73 5G تأیید کرده است و هنوز نمی‌دانیم این ویژگی برای سایر نواحی جهان نیز دردسترس قرار خواهد گرفت یا خیر.

سامسونگ وعده داده بود که به‌روزرسانی One UI 5 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ از دسامبر ۲۰۲۲ برای گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A منتشر خواهد شد، اما ارائه‌ی آپدیت مذکور از مدتی قبل در برخی از کشورها آغاز شده است که نشان‌ از تعهد این شرکت به انتشار نسخه‌های جدید برای محصولات اندرویدی آن دارد. به‌نظر می‌رسد در آینده‌ی نزدیک تعداد بیشتری از گوشی‌های غول فناوری کره‌ی جنوبی، ویژگی Voice Focus را دریافت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات