سیستم‌عامل هارمونی 3 به زودی از راه می‌رسد

جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
به گفته‌ی یکی از کارمندان هواوی، نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت یعنی هارمونی اواس ۳ به‌زودی از راه خواهد رسید.
تبلیغات

وب‌سایت آی‌تی هوم‌نیوز گزارش داده که بر اساس پستی یکی از کارکنان هواوی شبکه‌های اجتماعی، این غول فناوری چینی سیستم‌عامل هارمونی ۳ را به‌زودی معرفی خواهد کرد. برطبق این گزارش، کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد و شرکت مورد بحث قصد دارد در این رویداد به‌روزرسانی جدید هارمونی اواس ۳ را رسما معرفی کند.

به‌گزاری جی‌اس‌ام آرِنا، با توجه به تحریم‌هایی که آمریکا برای هواوی در نظر گرفته، این شرکت چینی سیستم‌‌عامل اختصاصی خود را بدون بهره بردن از سرویس‌های گوگل برای گوشی‌های هوشمند توسعه داده است. البته هارمونی اواس نیز بر پایه‌ی اندروید ساخته شده است. نسخه‌ی قبلی سیستم عامل مورد اشاره، سال گذشته در جریان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی در سپتامبر ۲۰۲۰ معرفی و در تاریخ ۱۶ سپتامبر برای دستگاه‌های مختلف در دسترس قرار گرفت.

هواوی هم‌زمان با معرفی گوشی‌ هوشمند Nova 9 این موضوع را تأیید کرد که بیش از ۱۲۰ میلیون نفر از کاربران، دستگاه خود را به هارمونی اواس به‌روزرسانی کرده‌اند. شرکت مورد اشاره انتظار دارد تعداد کاربران سیستم‌عامل اختصاصی‌اش تا پایان سال میلادی جاری به ۳۰۰ میلیون نفر برسد.

دیدگاه شما کاربران زومیت در مورد هارمونی اواس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات