مایکروسافت انتشار سریع به‌روزرسانی 20H2 ویندوز ۱۰ را متوقف کرده است

دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت در اقدامی عجیب انتشار سریع به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ (نسخه‌ی 20H2) را متوقف کرده است و در ارسال آن به دستگاه‌های مختلف بسیار محتاطانه عمل می‌کند.
تبلیغات

چند روزی می‌شود که مایکروسافت به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ را راهی بازار کرده است. به‌روزرسانی نسخه‌ی 20H2 برای برخی کامپیوترها منتشر شده؛ ولی بسیاری از کاربران ویندوز ۱۰ که مشکلی برای دریافت آن ندارند، هنوز به نسخه جدید ویندوز ۱۰ دسترسی پیدا نکرده‌اند. مایکروسافت دراین‌باره گفته است نسخه 20H2 ویندوز ۱۰ برای سیستم‌هایی عرضه می‌شود که از نسخه ۱۹۰۳ ویندوز ۱۰ یا نسخه‌های جدیدتر استفاده می‌کنند. کاربران می‌توانند به‌وسیله گزینه Check for Updates از قسمت Windows Update این نسخه جدید را دریافت کنند.

البته مایکروسافت می‌گوید عرضه آهسته به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ به این دلیل است که کاربران بتوانند تجربه خوبی در زمان دانلود آن دریافت کنند؛  شاید به همین دلیل این به‌روزرسانی ‌اکنون دراختیار برخی کاربران قرار نگرفته باشد.

این احتمال هم وجود دارد که مایکروسافت با عرضه آهسته این به‌روزرسانی، قصد دارد متوجه مشکلات احتمالی آن بشود و آن‌ها را سریع برطرف کند.

در حال ‌حاضر دو مشکل در این به‌روزرسانی جدید گزارش شده است که البته برخی کاربران با آن روبه‌رو شده‌اند.

  • پس از به‌روزرسانی یا در حین آن، کاربران در قسمت درایور صوتی Conexant با مشکل روبه‌رو می‌شوند. این مشکل می‌تواند باعث نمایش داده شدن صفحه آبی بشود.
  • پس از به‌روزرسانی یا در حین آن، مشکلاتی برای درایورهای صوتی ISST رخ می‌دهد.

مایکروسافت در حال برطرف ‌کردن این مشکلات است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات