والپیپرهای iOS 14 و iPadOS 14 و macOS Big Sur را از اینجا دانلود کنید

چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
مطالعه 4 دقیقه
اپل هر سال در نسخه‌ی جدید سیستم‌های عامل iOS و macOS والپیپرهایی جدید قرار می‌دهد. والپیپرهای iOS 14 و iPadOS 14 و macOS Big Sur را در ادامه می‌توانید دانلود کنید.
تبلیغات

اپل در جریان برگزاری نطق اصلی کنفرانس WWDC 2020 جدیدترین نسخه از سیستم‌های عامل خود را شامل iOS 14 و iPadOS 14 و watchOS 7 و macOS Big Sur به‌همراه نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده‌ی tvOS معرفی کرد. مثل همیشه، نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل iOS شامل والپیپرهای جدیدی است که طراحی منحصربه‌فرد دارند و باعث می‌شوند نگاه کردن به صفحه‌نمایش گوشی، لذت‌بخش‌تر شود. عموما بسیاری از کاربران به‌هنگام رونمایی نسخه‌ی جدید آی‌او‌اس، منتظر دیدن والپیپرهای جدید هستند. درحال‌حاضر iOS 14 شامل ۶ والپیپر جدید است که در این مقاله می‌توانید آن‌ها را با کیفیت بالا دانلود کنید.

همچون والپیپرهای اخیر iOS، والپیپرهای iOS 14 نیز در دو نسخه‌ی تاریک و روشن منتشر شده‌اند تا با تم رابط کاربری سازگار شوند. این یعنی به‌طور کلی سه والپیپر هر کدام در دو نسخه قابل‌دانلود هستند. والپیپرهای جدید ازلحاظ طراحی در نگاه اول ما را یاد والپیپرهایی می‌اندازند که اپل سال گذشته برای دارندگان iOS 13 دردسترس قرار داده بود. در نظر داشته باشید که احتمالا والپیپرهای زیر، فهرست نهایی نیستند و اپل شاید بخواهد در پاییز امسال به‌هنگام انتشار نسخه‌ی نهایی iOS 14 والپیپرهای بیشتری را نیز به این سیستم‌عامل بیاورد. این موضوع برای iPadOS 14 نیز صدق می‌کند.

در ادامه می‌توانید والپیپرهای جدید iOS 14 را روی دستگاه خود دانلود کنید؛ برای دسترسی به نسخه‌ی باکیفیت والپیپرها،‌ روی آن‌ها کلیک کنید:

والپیپر iOS 14 حالت روشن رنگ سبز و زرد و آبی و خاکستری
والپیپر iOS 14 حالت تاریک رنگ سبز و زرد و آبی و مشکی
والپیپر iOS 14 حالت تاریک رنگ آبی پررنگ و مشکی
والپیپر iOS 14 حالت روشن رنگ نقره ای و خاکستری

همچنین والپیپرهای iPadOS 14 شامل موارد زیر هستند:

والپیپر iPadOS 14 رنگ نارنجی و آبی و صورتی
والپیپر iPadOS 14 رنگ قرمز تاریک و مشکی و آبی
والپیپر iPadOS 14 رنگ بنفش تاریک و مشکی
والپیپر iPadOS 14 رنگ نقره ای و خاکستری

اپل نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل مک‌ OS را نیز با نام Big Sur معرفی کرده که در آن شاهد بهبودهای متنوعی نسبت‌به نسخه‌ی کاتالینا هستیم. اگر می‌خواهید صفحه‌ی دسکتاپ رایانه‌ی خود را با یکی از والپیپرهای جدید مک OS بیگ سور به‌روزرسانی کنید، می‌توانید به استفاده از والپیپرهای زیر روی بیاورید. macOS Big Sur شامل چهار والپیپر ساکن و دو والپیپر پویا است. به‌لطف نسخه‌ی جدید مک OS کاربران می‌توانند پس‌زمینه‌های دلخواه را به رابط کاربری سافاری اضافه کنند. 

در ادامه می‌توانید والپیپرهای جدید macOS Big Sur را روی دستگاه خود دانلود کنید؛ برای دسترسی به نسخه‌ی باکیفیت والپیپرها،‌ روی آن‌ها کلیک کنید (نسخه‌ی اصلی دو والپیپر اول ۵۶ و ۴۱ مگابایت حجم دارند):

والپیپر macOS Big Sur رنگ آبی و قرمز و نارنجی و زرد و سفید
والپیپر macOS Big Sur منظره کوه سبز دریا آسمان

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات