۷۰ درصد دستگاه‌های جدید اپل از iOS 13 استفاده می‌کنند

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش اپل گزارش مالی خود را منتشر کرد که آمار و ارقام حاکی از نصب آخرین نسخه‌ی ارائه شده iOS 13 توسط ۷۰ درصد کاربران است.
تبلیغات

آخرین گزارش مالی کمپانی اپل در هفته‌ی گذشته منتشر شد و نشان می‌داد گجت‌های پوشیدنی اپل در تعطیلات فروش خوبی داشته است. طبق به‌روزرسانی گزارش منتشر شده توسط تیم کوک، درحال‌حاضر ۱/۵ میلیارد دستگاه اپل فعال در بازار وجود دارد که در این میان بیشتر از ۷۰ درصد گوشی‌های آیفون‌ و آیپدهای جدید اپل آخرین نسخه‌ی iOS 13 را نصب کرده‌اند.

iOS 13 / iPadOS

منظور از محصولات جدید اپل در این گزارش تمامی دستگاه‌هایی مثل آیفون SE، آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس است که از سال ۲۰۱۶ به بعد تولید شده و به‌فروش رفته است. در این محدوده زمانی گوشی‌های هوشمند زیادی به بازار عرضه شده است اما تبلت‌های معرفی شده به بازار محدود بوده است و تعداد آن‌ها در چهار سال اخیر از ۱۰ مدل بیشتر نمی‌شود؛ اما میزان به‌روزرسانی نرم‌افزاری در تبلت‌های اپل بسیار بیشتر از گوشی‌های هوشمند بوده و ۷۹ درصد از آیپدهای اخیر را دربر می‌گیرد که دارای جدیدترین نسخه‌ی iOS هستند.

طبق گزارش‌های اپل ۷۰ درصد از تمام آیفون‌هایی که اکنون فعال هستند سیستم‌عامل iOS 13 دارند درحالی‌که تقریبا نصف این مقدار در آیپدها سیستم‌عامل اختصاصی iPadOS نصب کرده‌اند. آنچه مشخص است فراگیری قابل ملاحظه‌ی این سیستم‌عامل است که در مدت کوتاهی توانسته مورد پذیرش اکثر کاربران قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات