الگوی صفحه آغازین ویندوز ۸ در نسخه نهایی به ۲۰ گزینه افزایش پیدا کرده است

شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۲:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
نسخه نهایی ویندوز ۸ بیست گزینه سفارشی‌سازی برای صفحه شروع خواهد داشت.
تبلیغات

دیروز نسخه نهایی ویندوز ۸ مایکروسافت به بیرون درز کرد. این اتفاق یک روز پس از آن که سیستم عامل جدید مایکروسافت به شرکایش ارائه شد، به وقوع پیوست. اما قبل از آن نیز وب سایت Win8China اطلاعاتی در رابطه با گزینه‌های سفارشی‌سازی صفحه آغازین و صفحه قفل را منتشر کرده بود. نسخه نهایی ویندوز ۸ بیست گزینه سفارشی‌سازی خواهد داشت.

مایکروسافت به مرور گزینه‌های سفارشی‌‌سازی بیشتری را در نسخه‌های پیش‌نمایش ویندوز ۸ ارائه کرد. اما در نسخه نهایی RTM که دیروز به بیرون درز کرد، ۲۰ الگوی مختلف برای صفحه آغازین وجود دارد. ابتدا در نسخه پیش‌نمایش مصرف کننده ویندوز ۸، الگوهای صفحه آغازین یک افکت شبیه به Wallpaper برای رابط مترو داشتند. وب‌سایت Win8China جزئیات الگوهای نهایی ویندوز  ۸ نسخه RTM را قبل از آن که خود نسخه نهایی این سیستم‌عامل به بیرون درز کند، منتشر کرده بود.

در حال حاضر ۲۰ گزینه برای سفارشی کردن صفحه اصلی ویندوز ۸ وجود دارد.

Win8China-startscreen-options

با وجود آن که سر در آوردن از همه الگوها با استفاده از تصویر درز کرده، کار سختی است، اما برخی از آنها به نظر بسیار پیچیده‌تر از ۵ الگویی هستند که در نسخه‌های پیش‌نمایش ویندوز ۸ دیده‌ بودیم. این موضوع نشان می‌دهد که گزینه‌های سفارشی سازی می‌توانند برای عده‌ای که ظاهر اصلی آن را دوست ندارند، تغییرات اساسی به وجود بیاورند.

امروز Win8China یک تصویر از صفحه قفل یا Lock Screen را نیز منتشر کرد که شامل طرحی گرافیکی از برج Space Needle سیاتل است. نسخه RTM ویندوز ۸ در اختیار شرکای نرم‌افزاری/سخت‌افزاری مایکروسافت قرار داده شده تا کمپانی‌های بزرگ تولید PC بتوانند تا قبل از انتشار رسمی این سیستم‌عامل (روز ۲۶ اکتبر که ویندوز ۸) محصولات خود را آماده عرضه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات