آنر به‌دنبال لغو MWC 2020 تاریخ رویداد جدیدش را اعلام کرد

سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
در پی لغو برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل به‌دلیل نگرانی‌های ناشی از بحران ویروس کرونا، آنر جزئیات رویداد جایگزین خود را اعلام کرد.
تبلیغات

کنگره‌ی جهانی موبایل هرساله در شهر بارسلون برگزار می‌شود و در آن، شرکت‌های مطرح دنیای موبایل محصولات بسیاری معرفی می‌کنند؛ اما امسال به‌دلیل بحران ویروس مرگ‌بار کرونا و نگرانی از گسترش آن، اوضاع به گونه‌ی دیگر رقم خورده است. با لغو برگزاری این نمایشگاه، شرکت‌هایی که قصد داشتند محصولاتشان را در این رویداد بزرگ جهانی معرفی کنند، یک‌به‌یک تاریخ جدیدی برای معرفی آخرین دستاوردهای خود اعلام می‌کنند. آنر، شرکت زیرمجموعه‌ی هواوی، آخرین شرکتی محسوب می‌شود که تاریخ رویداد جایگزینش را اعلام کرده است. گویا آنر تصمیم گرفته است تاریخ برگزاری رویدادش را همان ۲۴ فوریه (۵ اسفند) نگه دارد؛ اما نحوه‌ی برگزاری تغییر خواهد کرد و رویداد به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

بنابه گزارش‌ها، آن این رویداد را به‌طور زنده از چندین پلتفرم اجتماعی ازجمله فیسبوک، یوتیوب، توییتر و وب‌سایت رسمی‌اش استریم می‌کند. تا این لحظه، اطلاعات رسمی از محصولات نهایی حاضر در این رویداد در دست نیست و آنر فقط به ذکر این نکته بسنده کرده است که در این رویداد، از «آخرین محصولات و فناوری‌های خود» پرده‌برداری خواهد کرد.

شایعاتی درباره‌ی معرفی نسخه‌ی جهانی Honor V30 در این رویداد شنیده می‌شود؛ اما باتوجه‌به سابقه‌ی قبلی آنر، احتمال معرفی این گوشی آنر در رویداد مذکور اندک است. آنر سال گذشته در بارسلون، حالت گیمینگ پلاس را برای بهبود عملکرد گوشی‌هایش حین اجرای بازی و برخی پیشرفت‌های نرم‌افزاری رونمایی کرده بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های آنر در رویداد یادشده، باید تا زمان برگزاری آن در روز دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات