مانیتور جدید TCL پنل ۱۷۰ هرتز و طراحی چشم‌نواز دارد

یک‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور گیمینگ TCL 32R83Q از نمای جلو درحال نمایش قارچ‌های جنگلی
TCL مانیتور گیمینگ جدید خود را با طراحی جذاب و نمایشگر ۱۷۰ هرتز رونمایی کرد.
تبلیغات

TCL که بیشتر به‌‌دلیل تلویزیون هایش شناخته می‌شود، مانیتور گیمینگ جدیدی به‌ نام 34R83Q را برای بازار بین‌المللی رونمایی کرد.

براساس اطلاعات رسمی، مانیتور جدید ۳۴ اینچی TCL به نمایشگر خمیده با انحنای ۱٬۵۰۰ رادیان مجهز است که با هدف بهبود تجربه‌ی بازی و کار حرفه‌ای و نمایش محتوای غوطه‌ورکننده طراحی شده است.

مشخصات مانیتور TCL 34R83Q

34R83Q از نمایشگر LCD (با چراغ Mini LED) و فناوری Fast-HVA بهره می‌برد. وضوح این نمایشگر ۳٬۴۴۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل (2K) است و نسبت کنتراست ۴۰۰۰:۱ و زاویه‌ی دید گسترده‌ی ۱۷۸ درجه دارد. این مانیتور از نرخ نوسازی ۱۷۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه درکنار فناوری‌های AMD FreeSync Premium و NVIDIA G-SYNC پشتیبانی می‌کند.

مانیتور TCL 34R83Q از نمای پشت
مانیتور TCL 34R83Q از نمای جلو
مانیتور TCL 34R83Q از نمای جانبی

جدیدترین مانیتور TCL محتوا را با عمق رنگ ۱۰ بیتی نمایش می‌دهد و از ۹۵ درصد فضای رنگی Adobe-RGB و ۹۷ درصد فضای رنگی DCI-P3 و ۹۹ درصد فضای رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند.

مانیتور جدید تی‌سی‌ال تأییدیه‌ی پنتون دارد تا نمایش دقیق رنگ‌ها را تضمین کند. 34R83Q با ۱٬۱۵۲ ناحیه‌ی نوری به حداکثر روشنایی ۱٬۶۰۰ نیت هنگام پخش محتوای HDR دست‌ می‌یابد. این مانیتور گواهی VESA DisplayHDR 1400 را نیز دریافت کرده است.

TCL قیمت مانیتور جدیدش را اعلام نکرده است؛ اما هم‌اکنون تعدادی از خرده‌فروشی‌های فرانسوی این محصول با قیمت ۱٬۱۹۹ یورو می‌فروشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات