مانیتور ۳٫۵ میلیونی جدید Machenike پنل ۲۴ اینچ ۱۰۰ هرتز دارد

دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور سیاه با بکگراند آبی در صحنه‌آی با ماسه‌ی مشکی
مانیتور ارزان‌قیمت جدید برند Machenike با پنل ۲۳٫۸ اینچی IPS LCD و نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز رونمایی شد.
تبلیغات

شرکت چینی Machenike از یک مانیتور گیمینگ جدید و مقرون‌به‌صرفه به نام MZF24F100 برای بازار چین رونمایی کرد. این مانیتور برای کسانی مناسب است که می‌خواهند بدون پرداخت هزینه‌ی سنگین، به نمایشگری سریع دسترسی پیدا کنند.

مانیتور جدید Machenike دارای پنل ۲۳٫۸ اینچی IPS LCD با وضوح ۱٬۹۲۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز است و توانایی تولید ۱۶٫۷ میلیون رنگ با نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ را دارد.

شرکت Machenike نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز MZF24F100 را به عنوان یک مزیت رقابتی معرفی کرده است. این نرخ نوسازی در مقایسه با نمایشگرهای سنتی ۶۰ هرتزی، جلوه‌های بصری نرم‌تر و کاهش پارگی صفحه را به همراه دارد و برای محتوای سریع و بازی‌های معمولی مفید است.

بنر مشخصات کلی مانیتور

در حالی که جزئیاتی در مورد میزان روشنایی و طیف رنگی مانیتور بیان نشده، MZF24F100 از قابلیت DC برای نمایش تصاویر در نور کم بدون پرش پیکسلی و فیلتر نور آبی برای کاهش فشار چشم در طول جلسات و تماشای طولانی محتوا نیز پشتیبانی می‌کند.

مانیتور MZF24F100 دارای ویژگی تنظیم شیب برای موقعیت‌یابی ارگونومیک است و همچنین از یک پورت HDMI 1.4 (پشتیبانی از نرخ نوسازی تا ۱۰۰ هرتز) و یک پورت VGA (محدود به نرخ نوسازی ۷۵ هرتز) استفاده می‌کند. پنل این مانیتور دارای زاویه‌دید ۱۷۸ درجه است.

بنر مشخصات کلی مانیتور

حاشیه‌های باریک ۶ میلی‌متری در سه طرف راست، چپ و بالا، ظاهر مانیتور را جذاب کرده‌اند. به علت سازگاری با پایه‌ی VESA، امکان نصب آسان روی دیوار فراهم است.

MZF24F100 دارای ویژگی‌های اضافی مانند پشتیبانی از AdaptiveSync و OverDrive برای بهبود وضوح حرکت، ابزارهای کمکی بازی مثل نمایش نرخ فریم لحظه‌ای و تنظیماتی برای متعادل‌کردن کردن کنتراست مناطق تاریک صفحه است.

شرکت Machenike قیمت مانیتور جدید خود را ۴۹۹ یوان (حدود ۷۰ دلار) در نظر گرفته است. این مانیتور با سه سال گارانتی ارائه می‌شود تا خیال کاربران را از هر جهت راحت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات