این مانیتور ۵ میلیونی نمایشگر ۲۷ اینچ ۱۰۰ هرتز دارد

شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
مطالعه 3 دقیقه
نمایی از مانیتور گیمینگ Koorui P5
مانیتور گیمینگ اقتصادی P5 از وضوح 2K و دقت رنگ چشمگیر برای اجرای بهینه‌ی بازی‌ها بهره می‌برد.
تبلیغات

برند Koorui مانیتور گیمینگ اقتصادی P5 را رونمایی کرد. این مانیتور که روانه‌ی بازار چین شده است، ویژگی‌های جالبی دارد که با درنظرگرفتن قیمت محصول، چشمگیر هستند.

مشخصات مانیتور گیمینگ Koorui P5
معرفی وضوح تصویر مانیتور گیمینگ Koorui P5
معرفی میزان پوشش دهی طیف رنگی توسط مانیتور گیمینگ Koorui P5

براساس اطلاعات رسمی، مانیتور P5 مجهز به پنل ۲۷ اینچی از نوع IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز و وضوح 2K (معادل ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل) است که زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه‌ای را بدون کاهش دقت یا وضوح رنگ ارائه می‌دهد.

مانیتور گیمینگ Koorui P5 قابلیت پوشش‌دهی ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB و ۹۰ درصد طیف رنگی DCI-P3 را دارد و دقت رنگی مناسبی را به کاربر ارائه می‌دهد. این مانیتور در ارائه‌ی تجربه‌ی بهینه‌ی بازی‌های مختلف و نمایش تصاویری که به دقت رنگ زیادی نیاز دارند، نمره‌ی قبولی می‌گیرد.

پوشش دهی دو فناوری FreeSync و Nvidia G-Sync توسط مانیتور Koorui P5
نمایی از تغییر نرخ بروزرسانی مانیتور گیمینگ Koorui P5

مانیتور Koorui مدل P5 به قابلیت‌های مختلفی برای کاهش خستگی چشم نظیر حالت کتاب الکترونیکی (قابلیتی برای تقلید ویژگی‌های کاغذ) و فیلتر نور آبی بدون فلیکر مجهز است.

مانیتور جدید برند Koorui از فناوری‌های FreeSync و G-Sync پشتیبانی می‌کند. این فناوری‌ها نرخ نوسازی مانیتور را با خروجی کارت گرافیک انویدیا و کارت گرافیک AMD همگام‌سازی می‌کنند تا تجربه‌ی بازی بسیار لذت‌بخش‌تر باشد.

مانیتور Koorui P5 به دو درگاه HDMI 2.0 و یک درگاه DP1.4 و یک جک صدای ۳٫۵ میلی‌متری مجهز است و امکان نصب روی میز یا دیوار و قابلیت تنظیم شیب از ۵- تا ۲۰ درجه را دارد.

قیمت مانیتور Koorui P5 در بازار چین ۹۱ دلار است و با‌توجه‌به قابلیت‌های چشمگیرش می‌تواند به‌عنوان بهترین مانیتور گیمینگ اقتصادی و مناسب برای گیمرهایی با بودجه‌ی کم در نظر گرفته شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات