مانیتور رده‌بالای جدید MSI با پنل ۳۶۰ هرتز QD-OLED از راه رسید

سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور MSI MPG271QRX  QD-OLED از نمای جلو روی میز
مانیتور گیمینگ MSI MAG با نمایشگر ۲۷ اینچی اولد 2K و نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز از راه رسید.
تبلیغات

مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی MSI که با نام MPG271QRX QD-OLED شناخته می‌شود اکنون برای پیش‌سفارش دردسترس قرار دارد. این محصول از نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز و وضوح 1440p بهره می‌برد.

نسل سوم فناوری QD-OLED سامسونگ که در مانیتور ام‌اس‌آی به‌کار رفته است نوید نمایش تصاویر واضح‌تر و رنگ‌های دقیق‌تر را می‌دهد که برای گیمرها و همچنین کاربران حرفه‌ای بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد.

طبق اطلاعات سایت رسمی MSI، مانیتور MPG271QRX از نرخ پاسخ‌گویی ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه بهره می‌برد و از فناوری HDR برای نمایش رنگ مشکی واقعی و کنتراست بالا استفاده می‌کند. اگرچه روشنایی این محصول هنوز اعلام نشده است، گواهی VESA DisplayHDR 400 TrueBlack را دارد.

مانیتور MSI MPG271QRX  QD-OLED از نمای جلو

MSI برای جلوگیری از مشکل رایج سوختگی پنل‌های OLED، از لایه‌ی گرافن با هیت‌سینک سفارشی برای مدیریت بهتر گرما و افزایش طول‌ عمر مانیتور گیمینگ جدیدش بهره گرفته است.

مانیتور MSI MPG271QRX  QD-OLED از نمای پشت
مانیتور MSI MPG271QRX  QD-OLED از نمای پشت

MPG271QRX طیف وسیعی از پورت‌ها ازجمله USB-C، HDMI 2.1 و DisplayPort 1.4 را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. درگاه HDMI این محصول از وضوح 4K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نوسازی تطبیقی پشتیبانی می‌کند. مانیتور مذکور همچین از سوئیچ KVM برای کنترل چند دستگاه ورودی بهره می‌برد.

قیمت مانیتور ام اس آی مدل MPG271QRX در ایالات‌ متحده ۸۰۰ دلار است که نسبت‌ به قیمت مانیتور مشابه رقبا بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد. البته این محصول در بریتانیا و اروپا به‌ترتیب با قیمت ۱٬۰۰۰ پوند و ۱٬۰۰۰ یورو عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات