قیمت کنسول MSI Claw مشخص شد؛ رقیب استیم دک و لیجن گو

سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
کنسول دستی MSI Claw در دستان یک شخص
ام اس آی قیمت کنسول دستی Claw را اعلام کرد. این دستگاه به پردازنده‌ی اینتل و فناوری VRR مجهز است.
تبلیغات

در نمایشگاه CES 2024 که اوایل سال ۲۰۲۴ برگزار شد، ام اس آی اولین کنسول بازی قابل‌حمل خود، یعنی Claw را معرفی کرد. این برند اکنون قیمت دستگاه را اعلام و تأیید کرده است که Claw برای مدت زیادی پشتیبانی خواهد شد.

کنسول قابل‌حمل MSI در بازار با کنسول‌هایی مانند لنوو لیجن گو و استیم دک ولو رقابت خواهد کرد. قیمت کنسول MSI Claw کمی بیشتر از انتظار است.

براساس اعلام رسمی، قیمت کنسول بازی ام اس آی از ۶۹۹ دلار برای مدل پایه با تراشه‌ی Core Ultra 5 و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی شروع می‌شود. مدل Core Ultra 7 با همان ظرفیت ذخیره‌سازی، ۷۴۹ دلار قیمت دارد و قیمت مدل Core Ultra 7 با یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی، ۷۹۹ دلار است. هر سه کانفیگ ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و پردازنده‌ی گرافیکی Intel Arc دارند.

کنسول بازی ام اس آی MSI Claw A1M
نمای راست کنسول بازی ام اس آی MSI Claw A1M

ام اس آی هنوز تاریخ عرضه‌ی کنسول بازی جدیدش را اعلام نکرده است. شایعات حاکی از آن است که کنسول دستی Claw A1M قبل از پایان ماه مارس (اسفند و فروردین) وارد بازار می‌شود.

MSI Claw A1M به نمایشگر ۷ اینچی FHD از نوع LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است. ام اس آی تأیید کرده است که کنسول بازی قابل‌حملش از VRR (نرخ نوسازی تغییرپذیر) بین ۴۸ تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و پس از ROG Ally ایسوس دومین کنسولی است که این فناوری را دارد. VRR بدون نیاز به تنظیم دستی، نرخ نوسازی را به‌طور مداوم و یکپارچه تغییر می‌دهد.

کنسول بازی ام اس آی اولین کنسول بازی قابل‌حملی است که برخلاف رقبایش که از پردازنده ای ام دی بهره می‌برند، به پردازنده‌ اینتل مجهز شده است. گفتنی است که انرژی لازم برای کار با این کنسول دستی را باتری ۵۳ وات‌ساعتی تأمین می‌کند که با هربار شارژ کامل، دو ساعت شارژدهی دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات