مانیتور ۳۲ اینچ 4K الین ور با نمایشگر اولد پیشرفته رونمایی شد

پنج‌شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
مطالعه 4 دقیقه
مانیتور ۳۲ اینچی الین ور سفید از جلو و پشت
مانیتورهای گیمینگ جدید الین‌ور در سه مدل رونمایی شده‌اند و از فناوری‌های پیشرفته‌ای برخوردارند.
تبلیغات

مانیتورهای گیمینگ ۲۷، ۳۲ و ۳۴ اینچی الین‌ور با نام‌های AW3225QF و AW2725DF و AW3423DWF که ابتدا در نمایشگاه CES 2024 معرفی شده بودند، اکنون وارد بازار هند شده‌اند.

مانیتور ۳۲ اینچی AW3225QF دارای پنل 4K منحنی QD-OLED (ترکیب فناوری کوانتوم دات با پنل اولد) است و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه را ارائه می‌دهد.

مانیتور ۳۲ اینچی الین ور سفید از جلو

AW3225QF با پشتیبانی از فناوری انویدیا G-SYNC باعث هماهنگ‌شدن نرخ نوسازی نمایشگر و نرخ فریم خروجی کارت گرافیک می‌شود. AW3225QF همچنین با استاندارد وسا AdaptiveSync سازگار است که می‌تواند با تغییر نرخ‌ نوسازی و وضوح نمایشگر، تجربه‌ی روان‌تری در هنگام بازی ایجاد کند.

مانیتور ۳۲ اینچی الین ور سفید از پشت

از قابلیت‌های دیگر مانیتور ۳۲ اینچی AW3225QF الین‌ور می‌توان به برخورداری از Dolby Vision HDR و درگاه HDMI 2.1 FRL برای نمایش تصاویری با وضوح، کنتراست و تنوع رنگ بالا اشاره کرد. قیمت مانیتور دل الین‌ور مدل AW3225QF در بازار هند حدود ۱٬۶۸۹ دلار تعیین شده و از طریق سایت دل دردسترس است.

مانیتور ۳۲ اینچی الین ور سفید از پشت
مانیتور ۳۲ اینچی الین ور سفید از پشت

مانیتور ۲۷ اینچی AW2725DF با نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز و پنل اولد ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسلی خود، تصاویر واضح برای صحنه‌های با حرکت سریع را تضمین می‌کند. این مانیتور دارای کنتراست نامحدود است و شدت‌روشنایی آن می‌تواند تا ۱۰۰۰ نیت افزایش یابد.

مانیتور ۲۷ اینچی الین ور سفید از جلو

مانیتور ۲۷ اینچی جدید الین‌ور ۹۹٫۳ درصد از طیف رنگ DCI-P3 را پوشش می‌دهد. این مانیتور مجهز به فناوری AMD FreeSync Premium Pro و استاندارد AdaptiveSync وسا برای عمق رنگ بیشتر و عملکرد نرم‌تر است. خرید مانیتور گیمینگ AW2725DF با قیمت حدود ۱٬۲۹۹ دلار از طریق سایت دل امکان‌پذیر است.

مانیتور ۲۷ اینچی الین ور سفید از پشت

مانیتور گیمینگ ۳۴ اینچی الین‌ور مدل AW3423DWF دارای پنل QD-OLED منحنی با وضوح ۳۴۴۰×۱۴۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز است. این مانیتور نیز از فناوری AMD FreeSync Premium Pro و استاندارد AdaptiveSync پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این پوشش ۹۹٫۳ درصدی طیف رنگ DCI-P3 با شدت‌روشنایی حداکثر ۱۰۰۰ نیت را ارائه می‌دهد.

مانیتور ۳۴ اینچی الین ور مشکی از نمای روبرو

هر سه مانیتور از ۸۵ درصد پلاستیک و ۱۰۰ درصد آلومینیوم بازیافتی ساخته شده‌اند و به‌عنوان برگزیده‌های جایزه‌ی نوآوری در CES 2024 معرفی شدند. می‌توان آن‌ها را جزو بهترین مانیتور های گیمینگ در سال ۲۰۲۴ به‌حساب آورد.

الین‌ور علاوه‌بر مانیتور، لپ‌ تاپ گیمینگ مدل M16 R2 را نیز عرضه کرده که دارای صفحه‌نمایش +QHD با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز است. این لپ تاپ دل توسط پردازنده‌ اینتل سری Core Ultra H تغذیه می‌شود و از گرافیک انویدیا مدل GeForce RTX 4070 بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات