ایسر مانیتور ۱۶۰ هرتز 4K با پورت‌های مدرن رونمایی کرد

یک‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور گیمینگ Acer Predator XB273K V3
مانیتور جدید ۱۶۰ هرتزی ایسر با طراحی مدرن و عملکرد چشمگیر رونمایی شد.
تبلیغات

ایسر با معرفی Predator XB273K V3 در اروپا، خانواده‌ی مانیتورهای گیمینگ Predator خود را گسترش داده و مجموعه‌ای چشمگیر از قابلیت‌های مناسب برای گیمرها و علاقه‌مندان به فناوری را رونمایی کرده است.

طبق بیانیه‌ی رسمی ایسر، مانیتور گیمینگ جدید از نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و با کاهش تاری حرکت، تصویر بازی روان را ارائه می‌دهد. این مانیتور با روشنایی ۴۰۰ نیت و دریافت گواهی VESA DisplayHDR 600، سطوح عالی کنتراست و روشنایی را نوید می‌دهد که تصاویر بازی را با عمق و واقع‌گرایی بیشتر بهبود می‌بخشد. چنین مشخصاتی باعث می‌شوند XB273K V3 در فهرست بهترین مانیتور گیمینگ قرار بگیرد.

مانیتور ایسر زمان پاسخ‌دهی ۰٫۵ میلی‌ثانیه دارد که حالت شبح و تاری را در صحنه‌های سریع به‌حداقل می‌رساند و برای بازی‌های رقابتی ایدئال است. این دستگاه با فناوری‌های AMD FreeSync و NVIDIA G-Sync سازگار است که با همگام‌سازی نرخ نوسازی با خروجی GPU، تجربه‌ی بازی روان را تضمین می‌کند.

مانیتور گیمینگ Acer Predator XB273K V3
مانیتور گیمینگ Acer Predator XB273K V3

مانیتور جدید Predator به دو درگاه HDMI 2.1، ورودی DisplayPort 1.4 و جک هدفون مجهز شده است. علاوه‌بر‌این، مانیتور مذکور از دو اسپیکر دو واتی برای نیازهای اولیه‌ی صوتی بهره می‌برد.

طراحی Predator XB273K V3 با ظاهری شیک و مدرن که شامل قابی باریک برای تجربه‌ی تماشای فراگیر است، بر زیبایی‌شناسی تأکید ویژه‌ای می‌کند. روکش مات آن به کاهش تابش کمک و دید واضح را در شرایط مختلف نوری تضمین می‌کند.

مانیتور گیمینگ Acer Predator XB273K V3

بهترین مانیتور جدید ایسر از فناوری ضد‌سوسو و فیلتر نور آبی استفاده می‌کند که فشار چشم را در طول بازی‌های طولانی به‌حداقل می‌رساند و آن را به انتخابی مناسب برای گیمرهایی تبدیل می‌کند که به‌دنبال راحتی هستند.

مانیتور گیمینگ Predator از پایه‌ی VESA با رابط ۱۰۰ میلی‌متری پشتیبانی می‌کند که امکان نصب روی دیوار را فراهم می‌کند. علاوه‌بر‌این، مانیتور را می‌توان تا ۵ درجه به جلو و تا ۲۵ درجه به عقب متمایل کرد.

ایسر پیش از این مانیتور نسبتاً مشابهی با نام SA272U E را در هند با نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز عرضه کرده بود. قیمت مانیتور گیمینگ جدید ایسر ۵۰۰ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات