مانیتور ۵۷ اینچ گیمینگ ایسر رونمایی شد؛ بازتعریف استانداردها

یک‌شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور ایسر Predator Z57 از نمای پرسپکتیو
ایسر در CES 2024 از مانیتور جدید ۵۷ اینچی فوق عریض خود با امکانات جذابی مثل نمایش همزمان محتوا از دو منبع رونمایی کرد.
تبلیغات

ایسر در جریان رویداد CES 2024 لاس‌وگاس محصولات زیادی رونمایی کرده که یکی از آن‌ها مانیتور فوق عریض ۵۷ اینچ خمیده‌ است.

مانیتور ایسر برای بهبود میدان‌ دید کاربر طراحی شده به‌طوری‌که احساس غوطه‌وری در محتوا و بازی را انتقال می‌دهد. این دستگاه Predator Z57 نام دارد و از وضوح UHD دوگانه‌ی ۷۶۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نسبت‌تصویر گسترده‌ی ۳۲:۹ بهره می‌برد.

جدیدترین مانیتور ایسر از نور زمینه‌ی MiniLED استفاده می‌کند و روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد و ازطرفی در دقت رنگ و کنتراست عملکرد بسیار خوبی دارد.

براساس اعلام ایسر، مانیتور Predator Z57 از فناوری تصویر‌ در تصویر پشتیبانی می‌کند و بدین‌ترتیب می‌توان آن را به دو بخش تقسیم کرد که هرطرف محتوا را از منبع ورودی مجزا نشان می‌دهد. از آن‌جا که این دستگاه دو پورت HDMI 2.1 دارد بنابراین با کنسول‌ پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس سازگاری دارد و می‌توان دو بازی را به‌طور همزمان روی آن اجرا کرد. همچنین می‌توان از قابلیت تصویر در تصویر برای نمایش خروجی مجزا بهره گرفت.

مانیتور Predator Z57 از سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری در آمریکای شمالی و اروپا به‌فروش خواهد رسید. قیمت مانیتور ایسر در این دو بازار به‌ترتیب ۲٬۵۰۰ دلار و ۲٬۳۹۹ یورو تعیین شده است.

مانیتور ایسر Predator X34 V3 از نمای پرسپکتیو
مانیتور ایسر Predator X34 V3

اگر به مانیتور منحنی نیاز دارید اما قیمت ۲٬۵۰۰ دلاری برایتان کمی زیاد به‌نظر می‌رسد، ایسر محصول دیگری دیگری با ابعاد ۳۴ اینچی معرفی کرده است. قیمت مانیتور مذکور ۹۰۰ دلار اعلام شده و با نام Predator X34 V3 شناخته می‌شود.

ازجمله‌ی مشخصات Predator X34 V3 می‌توان به نور پس‌زمینه‌ی MiniLED، وضوح QHD (معادل ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل)، نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز، نسبت‌تصویر ۲۱:۹ و طراحی خمیده اشاره کرد. فروش این مدل نیز از سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری آغاز خواهد شد.

ایسر همچنین مانیتور دیگری به‌نام SpatialLabs View 27 را معرفی کرده که برای ارائه‌ی تجربه‌ی گیمینگ سه‌بعدی طراحی شده و برای استفاده از آن به عینک مخصوص نیاز ندارید. این محصول وضوح 4K دارد و از سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ با برچسب ۲۰۰۰ دلاری در آمریکا و از سه‌ماهه‌ی اول در اروپا دردسترس خواهد بود. جزئیات این مانیتور را در مقاله‌ای جداگانه بررسی خواهیم کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات