مانیتور ۳۸۰ هرتز جدید ایسوس با تأخیر پایین و پورت‌های متنوع رونمایی شد

سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
مطالعه 3 دقیقه
نمایی از مانیتور گیمینگ ROG Strix XG259QNS بر روی میز
مانیتور گیمینگ جدید ایسوس تصاویر را با وضوح Full HD و دقت رنگ زیاد نمایش می‌دهد.
تبلیغات

ایسوس مانیتور گیمینگ ROG Strix XG259QNS را رونمایی کرد. این مانیتور عملکرد مناسبی در نمایش تصاویر ارائه می‌دهد و برای گیمرهای علاقه‌مند به بازی‌های ورزشی مناسب به‌نظر می‌رسد.

براساس مشخصات رسمی، مانیتور جدید ایسوس به پنل ۲۴٫۵ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح Full HD (معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت مجهز است.

نمای کنار مانیتور گیمینگ ROG Strix XG259QNS
نمای پایین مانیتور گیمینگ ROG Strix XG259QNS
نمایی از پایه مانیتور گیمینگ ROG Strix XG259QNS

مانیتور ایسوس مدل ROG Strix XG259QNS نرخ نوسازی ۳۸۰ هرتز و زمان پاسخ‌گویی ۰٫۳ میلی‌ثانیه دارد و می‌تواند وارد فهرست بهترین مانیتور گیمینگ در رده‌ی خودش شود.

مانیتور گیمینگ جدید ایسوس ۱۱۰ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و از فناوری HDR10 برای بهبود دقت رنگ تصاویر استفاده می‌کند.

نمای روبرو مانیتور گیمینگ ROG Strix XG259QNS
نمای بالای مانیتور گیمینگ ROG Strix XG259QNS
نمای پشت مانیتور گیمینگ ROG Strix XG259QNS

مانیتور ROG Strix XG259QNS از فناوری AMD FreeSync Premium برای هماهنگی میان مانیتور و کارت گرافیک AMD یا سایر مدل‌های کارت گرافیک و از فناوری ELMB برای کاهش تاری تصاویر متحرک و بهبود نرخ نوسازی متغیر پشتیبانی می‌کند.

پایه‌ی مانیتور گیمینگ جدید ایسوس قابلت چرخش از ۴۵- تا ۴۵+ درجه (در جهت چپ و راست) و ۹۰- تا ۹۰+ درجه (در جهت بالا و پایین) را دارد و ارتفاع آن تا ۱۲۰ میلی‌متر قابل افزایش است. علاوه‌براین، می‌توانید مانیتور را روی دیوار نیز نصب کنید.

مانیتور ROG Strix XG259QNS ایسوس به یک درگاه DisplayPort 1.4، دو درگاه HDMI 2.0، دو درگاه USB 3.2 Gen1 Type-A و یک جک صدای ۳٫۵ میلی‌متری مجهز است.

قیمت مانیتور گیمینگ جدید ایسوس فعلاً مشخص نیست؛ اما این مانیتور مشابه مدل XG259QN است که با قیمت ۴۴۹ دلار فروخته می‌شود و احتمالاً قیمت این مانیتور جدید نیز در همین محدوده خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات