مانیتورهای رجزخوان ایسوس از راه رسیدند؛ وضوح چشمگیر، طراحی جذاب و پنل ۴۸۰ هرتز

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
مطالعه 3 دقیقه
مانیتور Asus PG32UCDM مدل خمیده
ایسوس در CES 2024 سه مدل مانیتور گیمینگ از سری OLED ROG Swift را با امکانات خاص و سنت‌شکنانه معرفی کرد.
تبلیغات

ایسوس در CES 2024 مجموعه‌ی جدید و چشمگیری از مانیتورهای OLED ROG Swift را معرفی کرده است که فناوری پیشرفته و تنوع عملکرد را برای همه گیمرها به نمایش می‌گذارد. این مجموعه شامل سه مدل PG39WCDM PG27AQDP و PG32UCDP است که هرکدام برای ارائه تجربه‌ی استثنایی طراحی شده‌اند.

مدل PG39WCDM با صفحه نمایش خمیده ۳۹ اینچی خود که رزولوشن ۳۴۴۰×۱۴۴۰ پیکسل را ارائه می‌دهد، بسیار متمایز است. انحنای ۸۰۰ رادیان مانیتور تضمین می‌کند که هر قسمت از صفحه نمایش فاصله یکسانی از بیننده داشته باشد تا تصویر واضح و ثابتی در سراسر سطح به نمایش در بیاورد.

مانیتور گیمینگ PG39WCDM با ترکیب نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ ۰/۰۳ میلی‌ثانیه برای بازی‌های سرعتی ایده‌آل است. علاوه‌بر‌این، حداکثر روشنایی ۱٬۳۰۰ نیت آن باعث ارتقای تجربه HDR خواهد شد.

مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift OLED

برای علاقه‌مندان به ورزش‌های الکترونیکی، مانیتور PG27AQDP تغییر شگفت‌انگیزی رقم خواهد زد. این مانیتور ۲۶٫۵ اینچی با وضوح QHD، اولین مانیتور در نوع خود است که با نرخ نوسازی ۴۸۰ هرتزی گیم‌پلی فوق‌العاده یکنواختی را فراهم می‌کند. حداکثر روشنایی ۱٬۳۰۰ نیت و پوشش ۹۹ درصدی طیف رنگی DCI-P3 نیز نمایش رنگ‌های زنده و دقیق را تضمین می‌کند.

مانیتورهای PG32UCDP و PG32UCDM مدل‌های ۳۲ اینچی 4K هستند که نیازهای مختلفی را برآورده می‌کنند. PG32UCDP اولین مانیتور گیمینگ OLED با حالت دوگانه در جهان است که به کاربران امکان می‌دهد بین وضوح 4K در ۲۴۰ هرتز و وضوح FHD در ۴۸۰ هرتز سوئیچ کنند. با این تطبیق‌پذیری، عملکرد بهینه در سناریوهای مختلف تضمین می‌شود.

مدل PG32UCDM با پشتیبانی از دالبی ویژن و ترکیب وضوح ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه، بر ارائه‌ی تجربه‌ی استثنایی HDR تمرکز دارد.

مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift OLED

هر سه مانیتور به پنل‌ OLED نسل بعدی مجهز شده‌اند که نسبت به نسل‌های قبلی تا ۳۰ درصد صفحه‌نمایش روشن‌تر و محافظت بهتری در برابر سوختگی دارند.

ایسوس همچنین ویژگی‌هایی مانند الگوریتم Clear Pixel Edge را برای کاهش حاشیه‌های رنگی و هیت‌سینک‌های سفارشی را برای خنک‌سازی کارآمد در نظر گرفته است.

برنامه‌ی DisplayWidget Center به کمک راحتی کاربران آمده است تا مدیریت تنظیمات بهترین مانیتور گیمینگ امسال ایسوس را ساده‌تر کند.

مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift OLED

تمام مانیتورهای رونمایی‌شده طیف وسیعی از پورت‌های ارتباطی از جمله پورت‌های DisplayPort و HDMI 2.1 و USB Type-C را ارائه می‌کنند. همچنین برای کنترل آسان روی چندین دستگاه برخی از مدل‌ها به سوئیچ‌های داخلی KVM مجهز شده‌اند.

طبق جدول زمانی عرضه‌ی مانیتورهای جدید ROG Swift OLED، انتظار می‌رود مدل PG32UCDM در نیمه اول سال ۲۰۲۴، PG32UCDP و PG27AQDP در نیمه دوم ۲۰۲۴ و PG39WCDM در سه ماهه اول ۲۰۲۴ عرضه شوند.

قیمت مانیتور ایسوس هنوز مشخص نیست؛ اما قطعاً قیمت مانیتور جدید ایسوس بالا خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات