مانیتور گیمینگ جدید HP برای هدشات‌کردن میان‌رده‌های سامسونگ رونمایی شد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور گیمینگ Omen Transcend 32 اچ پی از نمای جلو و عقب
مانیتور گیمینگ جدید اچ‌پی موسوم‌به Omen Transcend 32 با طراحی مینیمال، نورپردازی RGB و وضوح 4K معرفی شد.
تبلیغات

رویداد CES 2024 محفل معرفی موج عظیمی از مانیتورها بوده و اکنون HP جدیدترین مانیتور گیمینگش را در این نمایشگاه به‌نمایش گذاشته است.

Omen Transcend 32، جدیدترین مانیتور گیمینگ 4K اچ‌پی محسوب می‌شود که از پنل ۳۱٫۵ اینچی OLED بهره می‌برد و برای رقابت مستقیم با مدل‌های جدید گیمینگ مانیتور سامسونگ به‌میدان آمده است. این محصول اولین مانیتور اچ‌پی است که از فناوری QD-OLED بهره می‌برد و طراحی جدیدی دارد.

اچ‌پی Omen Transcend 32 ظاهر مینیمالی دارد و از پوشش سفید و مشکی الهام‌گرفته از طوفان بهره می‌برد. نورپردازی RGB نیز روی این محصول پیاده‌سازی شده که باعث می‌شود زیباتر به‌نظر برسد.

مانیتور گیمینگ Omen Transcend 32 اچ پی از نمای جلو و عقب

اچ‌پی ادعا می‌کند Omen Transcend 32 اولین مانیتور گیمینگ جهان است که از پورت‌های USB قابل‌تعویض مستقل بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سوئیچ KVM هوشمند اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد به‌راحتی بین منابع ورودی، جابه‌جا شوند.

Omen Transcend 32 اچ‌پی از وضوح 4K (معادل ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل)، نرخ نوسازی ۲۵۰ هرتز و نرخ‌ تأخیر ۰٫۳ میلی‌ثانیه بهره می‌برد و ازنظر تراکم پیکسلی مشابه تلویزیون ۶۵ اینچی 8K است. سطح روشنایی این مانیتور درحالت HDR به ۱۰۰۰ نیت و درحالت SDR به ۲۴۰ نیت می‌رسد و از فناوری‌ دالبی ویژن و گواهی VESA DisplayHDR True Black 400 نیز پشتیبانی می‌کند.

Omen Transcend 32 از اتصال چند دستگاه ورودی پشتیبانی می‌کند. این محصول دو پورت HDMI 2.1 و یک پورت DisplayPort 2.1 دارد و از ورودی تصویر با وضوح و نرخ نوسازی بالا پشتیبانی می‌‌کند.

از دیگر ویژگی‌های مانیتور جدید اچ‌پی می‌توان به درگاه USB-C با توان خروجی ۱۴۰ وات اشاره کرد که برای شارژ لپ تاپ اچ پی، مک بوک اپل یا هر لپ‌تاپ دیگری مناسب است. همچنین می‌توان تعداد زیادی لوازم جانبی ازطریق دو درگاه USB-C و سه درگاه USB-A به این مانیتور متصل کرد.

مانیتور گیمینگ Omen Transcend 32 اچ پی از نمای پشت

مانیتور اچ‌پی Omen Transcend 32 جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون دارد و به چهار اسپیکر داخلی ۳ واتی با تنظیم HyperX مجهز شده است. این محصول همچنین از سیستم خنک‌کننده‌ی یکپارچه بهره می‌برد که هدفش جلوگیری از سوختگی پنل OLED و افزایش دوام است.

قیمت مانیتور اچ پی Omen Transcend 32 هنوز اعلام نشده ولی قرار است در اواخر سال ۲۰۲۴ روانه‌ی بازار شود. باید دید درنهایت این محصول با قیمت مانیتور رقیب چقدر فاصله خواهد شد و آیا می‌تواند به فهرست بهترین مانیتور گیمینگ بازار راه یابد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات