مانیتور جدید کولرمستر با فناوری Mini-LED مخصوص گیمرها است

شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور کولرمستر Tempest G2711 از نمای جلو
کولرمستر از مانیتور گیمینگ جدیدش موسوم‌ به Tempest G2711 با نور زمینه‌ی MiniLED و هیت‌سینک منحصر‌به‌فرد بدون فن رونمایی کرد.
تبلیغات

کولرمستر مجموعه‌ای از از مانیتورهای اختصاصی دارد که گیمرها را هدف قرار می‌دهند. این شرکت درحال حاضر مانیتورهای خود را در سه‌ دسته‌ی Tempest Mini LED، سری GM و سری GA عرضه می‌کند اما همچنان محبوبیت خیلی بالایی به‌دست نیاورده است.

کولرمستر حالا با معرفی محصولات جدیدش در CES 2024 سعی دارد آن‌ها را وارد فهرست بهترین مانیتور گیمینگ بازار کند.

کولرمستر مانیتور Tempest GP2711 را به‌زودی عرضه خواهد کرد. این محصول ویژگی‌های پیشرفته‌ای دارد که آن را به گزینه‌ای جذاب برای گیمرها تبدیل می‌کند. مانیتور مذکور از پنل ۲۷ اینچی با نورزمینه‌ی MiniLED بهره می‌برد و وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. این محصول همچنین از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و نرخ پاسخ‌گویی کمتر از ۴ میلی‌ثانیه بهره می‌برد که برای گیمرها واقعاً جذاب خواهد بود.

مانیتور کولرمستر Tempest G2711 از نمای پشت

ویژگی‌های مهم مانیتور کولرمستر Tempest GP2711

  • خنک‌کننده‌ی منحصربه‌فرد با پوشش حرارتی برای حذف فن
  • فناوری پیشرفته‌ی MiniLED که جلوه‌های هاله را با کنتراست بالا و مشکی عمیق به حداقل می‌رساند
  • نسبت کنتراست ۳۰۰۰:۱ و HDR با نسبت ۳٬۰۰۰٬۰۰۰:۱
  • پوشش ۹۳٫۵ درصدی Adobe RGB و ۹۵ درصدی DCI-P3 برای نمایش رنگ‌های زنده‌تر
  • نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و نرخ پاسخ‌گویی زیر ۴ میلی‌ثانیه
  • دارای گواهی TUV برای راحتی چشم و مقابله با نور آبی
  • مجهز به پورت USB-C با توان خروجی ۱۵ وات
  • GP2711 با پوشش ۹۵ درصدی از گستره‌ی رنگی DCI-P3 نسبت‌ به بسیاری از مانیتورهای رقیب در بازار، می‌تواند دقت رنگ بهتری ارائه دهد. این مانیتور همچنین گواهی VESA DisplayHDR 1000 دارد که حداکثر روشنایی آن را در حالت HDR به ۱۵۰۰ نیت می‌رساند.

    پورت های مانیتور کولرمستر Tempest G2711

    همان‌طور که در سایت رسمی کولرمستر نوشته شده است، مانیتور GP2711 دو درگاه HDMI 2.0، یک پورت DisplayPort 1.4 و یک پورت USB-C ارائه می‌دهد که از خروجی ویدیو و شارژ دستگاه‌های جانبی با توان ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. این محصول همچنین دو درگاه USB 3.0 دارد و برای تعویض سریع منبع ورودی از سیستم KVM بهره می‌برد.

    قیمت مانیتور کولرمستر GP2711 معادل ۴۵۰ دلار اعلام شده که تقریباً هم‌سطح قیمت مانیتور اکثر شرکت‌های رقیب در این رده است. این محصول در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۴ روانه‌ی بازار خواهد شد. باید دید GP2711 در مقابل رقبای هم‌رده‌اش ازجمله مانیتور سامسونگ و مانیتور ال جی چه عملکردی نشان خواهد داد و آیا نظر گیمرها را به‌ خود جلب خواهد کرد یا خیر.

    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات