این مانیتور 4K پایه متفاوت و عجیبی دارد

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور AOC U27N3RB
مانیتور AOC U27N3RB با وضوح 4K و قیمت مقرون‌به‌صرفه، انتخابی جذاب برای کاربران حرفه‌ای با بودجه‌ی محدود است.
تبلیغات

AOC از مانیتور حرفه‌ای U27N3RB 4K برای بازار چین رونمایی کرد. این محصول از پنل 4K IPS و گواهی VESA DisplayHDR 400 بهره می‌برد و با قیمت بسیار رقابتی به‌فروش می‌رسد. مانیتور AOC برای رفع نیاز کاربران حرفه‌ای و تولیدکنندگان محتوا طراحی شده و ابعاد آن ۲۷ اینچ است.

AOC U27N3RB از پنلی با وضوح 4K فوق‌العاده شفاف بهره می‌برد و ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های مانیتور مذکور می‌توان به نسبت کنتراست استاتیک ۱۲۰۰:۱، پوشش ۹۱ درصدی گستره‌ی رنگی DCI-P3، عمق رنگ ۱۰ بیتی و وضوح دینامیکی بالا اشاره کرد که برای کاربرانی مثل متخصصان ویرایش فیلم و عکس بسیار مفید هستند.

می‌توان از مانیتور AOC U27N3RB 4K برای گیمینگ نیز استفاده کرد. این محصول از فناوری Adaptive-Sync بهره می‌برد؛ قابلیتی که تضمین می‌کند نمایشگر و گرافیک به‌طور یکپارچه کار کنند و به‌روز شوند. تکنولوژی همگام‌سازی تطبیقی به‌طور قابل‌ ملاحظه‌ای لَگ صفحه‌نمایش را از بین می‌برد.

مانیتور AOC U27N3RB

با‌ توجه به اطلاعات سایت 4k-Monitor، مانیتور جدید AOC از معماری USB چندمنظوره بهره می‌برد و بدین‌ترتیب امکان اتصال به لوازم‌جانبی مختلف را دارد. پورت‌های دستگاه شامل چهار عدد USB 3.2 Gen 1، دو عدد HDMI 2.0، دیسپلی‌پورت، USB-A و USB-C می‌شود. این مانیتور همچنین از شارژ معکوس ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند و با تمرکز بر حفظ نظم فضای کاری طراحی شده است.

مانیتور AOC U27N3RB

نمایشگر U27N3RB از عملکرد تقسیم صفحه‌‌ (PIP/PBP) برای استفاده به‌عنوان دو صفحه‌ نمایش مجزا پشتیبانی می‌کند. قیمت مانیتور جدید AOC در بازار چین ۲۸۲ دلار است که نسبت‌ به بسیاری از محصولات هم‌رده‌اش مقرون‌به‌صرفه به‌نظر می‌رسد. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد و ۲۷ اینچی است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات