این مانیتور 4K عجیب‌ترین پایه دنیا را دارد

سه‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
دو مانیتور با پایه‌ی ارگونومیک AOC U27P3UB در کنار هم
مانیتور ۲۷ اینچی AOC U27P3UB با وضوح 4K و پایه‌ای با طراحی ارگونومیک رونمایی شد.
تبلیغات

برند AOC از مانیتور 4K جدید خود پرده برداشت. این مانیتور ۲۷ اینچی که U27P3UB نام دارد، از پنل IPS بهره می‌برد. وجه متمایزکننده‌ی این مانیتور ۲۷ اینچی با مانیتورهای دیگر، پایه‌ی آن است.

بر اساس وب‌سایت رسمی AOC، مانیتور U27P3UB تا ارتفاع ۳۶۵ میلی‌متر، شیب ۲۰- تا ۹۰ درجه و چرخش کامل ۱۸۰ درجه تنظیم می‌شود. این مانیتور ۲۷ اینچی ۹۹ درصد از گستره‌ی رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. نرخ نوسازی این مانیتور ۷۵ هرتز و زمان پاسخ‌دهی GTG آن ۴ میلی‌ثانیه است.

نمایشگر مانیتور با پایه‌ی ارگونومیک AOC U27P3UB
نمایشگر چرخش یافته مانیتور با پایه‌ی ارگونومیک AOC U27P3UB
پشت مانیتور با پایه‌ی ارگونومیک AOC U27P3UB
مانیتور با پایه‌ی ارگونومیک AOC U27P3UB از کنار

AOC از عمق رنگ ۸ بیت در این مانیتور ۲۷ اینچی استفاده کرده است. روشنایی پنل مانیتور جدید AOC به ۳۰۰ نیت می‌رسد و از محتوای HDR10 هم پشتیبانی می‌کند. فناوری DCR Libi به‌کاررفته در این مانیتور، نسبت کنتراست ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰:۱ دارد.

فناوری DCB در مانیتور AOC U27P3UB باعث تنظیم و انتخاب بین پنج حالت رنگی و شش حالت روشنایی شده است. این مانیتور ۲۷ اینچی قابلیت تنظیم نور آبی را هم برای کاربران فراهم می‌کند.

AOC از دو درگاه HDMI 2.0، درگاه DisplayPort 1.24، چهار درگاه USB 3.2 Gen 1 Type-A، درگاه USB 3.2 Gen 1 Type-B و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون در این مانیتور استفاده کرده است.

اطلاعاتی از قیمت مانیتور ای او سی U27P3UB منتشر نشده است؛ اما احتمال می‌رود قیمت مانیتور جدید AOC بیشتر از U27N10R باشد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات