مانیتور فوق عریض ۳۴ اینچ AOC CU34P2C رونمایی شد

پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
CU34P2C، مانیتور جدید AOC، مجهز به هاب USB چهارگانه و صفحه‌نمایش ۱۰۰ هرتز UWQHD فوق عریض است و به روشنایی ۳۰۰ نیت دست پیدا می‌کند.
تبلیغات

AOC که در زمینه‌ی تولید مانیتور تخصص دارد روز گذشته جدیدترین محصول خانواده‌ی P2 را که با تمرکز بر کسب‌و‌کارها ساخته شده، رونمایی کرد. AOC CU34P2C مانیتوری فوق عریض و خمیده (با انحنای ۱٬۵۰۰ رادیان) است که از نسبت تصویر ۲۱:۹ استفاده می‌کند و محتوای بصری را با وضوح UWQHD (معادل ۳٬۴۴۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل) در نمایشگری ۳۴ اینچ به نمایش می‌گذارد.

براساس آنچه TechUnwrapped می‌نویسد، مانیتور جدید AOC مجهز به پنل VA است. این مانیتور نسبت کنتراست ایستای ۳٬۰۰۰:۱ دارد و به حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت دست پیدا می‌کند. AOC می‌گوید پنل VA مانیتور جدیدش رنگ‌های مشکی را عمیق و غنی نمایش می‌دهد و رنگ‌ها را به‌شکلی دل‌پذیر به تصویر می‌کشد.

به گفته‌ی AOC مانیتور CU34P2C دقت رنگ مناسبی دارد و ۱۲۰ درصد از فضای رنگی sRGB را به همراه ۸۹ درصد از فضای رنگی AdobeRGB پوشش می‌دهد. این مانیتور زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه‌ای دارد.

میزان خمیدگی مانیتور AOC CU34P2C از نمای بالا

در لبه‌ی بالا، راست و چپ صفحه‌نمایش مانیتور جدید AOC حاشیه‌ی کمی دیده می‌شود و پایه‌ی آلومینیومی محصول طراحی جذاب آن را بیش از پیش در مرکز توجه قرار می‌دهد. به‌لطف این پایه می‌توان ارتفاع مانیتور را تا ۱۵۰ میلی‌متر تنظیم کرد و آن را در جهت‌های مختلف چرخاند.

در صورت تمایل کاربر می‌تواند محفظه‌ی ویژه‌ی VESA-P2 شرکت AOC را که کامپیوتری کوچک در خود جای می‌دهد به پایه وصل کند. در این حالت می‌توان از CU34P2C همچون سیستمی آل‌این‌وان استفاده کرد.

نمای نیم رخ مانیتور AOC CU34P2C

مانیتور جدید AOC از درگاه USB-C استفاده می‌کند و ازطریق یک کابل می‌توانید لپ تاپی را به مانیتور وصل و آن را شارژ کنید. به‌لطف هاب USB مانیتور که شامل چهار درگاه است می‌توان هم‌زمان از لوازمی جانبی نظیر ماوس و صفحه‌کلید نیز استفاده کرد.

مانیتور AOC CU34P2C مجهز به دو اسپیکر سه وات و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است. AOC می‌گوید مانیتور جدیدش مخصوص آهنگ‌سازان، تدوین‌گران ویدئو و استریمرها است اما به‌لطف نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز و تأخیر یک میلی‌ثانیه‌ای و پشتیبانی از فناوری Adaptive-Sync برای گیمرها نیز کاربرد دارد.

قیمت مانیتور AOC CU34P2C هم‌اکنون با قیمت ۶۱۹ یورو قابل‌تهیه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات