رد مجیک اولین مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی MiniLED جهان را با نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتز معرفی کرد

یک‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رد مجیک اولین مانیتور ۲۷ اینچی گیمینگ جهان با فناوری MiniLED رونمایی کرد. این نمایشگر وضوح 4K UHD را ارائه می‌دهد و از نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

رد مجیک (Red Magic) با معرفی اولین مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی خود که از فناوری MiniLED بهره می‌برد، رسماً وارد بازار لوازم‌ جانبی مخصوص بازی شد. این شرکت در جولای سال جاری گزارش داد که قصد دارد سه مانیتور گیمینگ معرفی کند که دو مدل آن از تکنولوژی MiniLED بهره خواهند برد و مدل سوم موسوم به Red Devils، برای ارائه‌ی فناوری نمایش بی‌سیم این شرکت طراحی شده است که با استفاده از جدیدترین نسل تکنولوژی موج‌های میلی‌متری (mmWave)، نرخ پاسخ‌گویی بسیار سریع و تصاویر واضحی ارائه خواهد داد.

نمایشگر MiniLED ردمجیک

به‌گزارش WccfTech، مانیتور گیمینگ جدید رد مجیک محصولی بسیار شگفت‌انگیز است. این نمایشگر ۲۷ اینچی از HDR1000 و نسبت کنتراست عمیق ۱٫۰۰۰٫۰۰۰:۱ و نرخ تأخیر پاسخ‌گویی بسیار کم ۱٫۷ میلی‌ثانیه بهره می‌برد. وظیفه‌ی ساخت پنل این محصول برعهده‌ی شرکت AUO بوده است و از نسل دوم فناوری ۷٫۰ آن استفاده می‌کند.

وضوح مانیتور یادشده ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است و امکان انتقال محتوا از فاصله‌ی ۳۰ متری را ازطریق موج‌های میلی‌متری ارائه می‌دهد. فناوری نمایشگر بی‌سیم (Wireless Projection Technology) با موج‌های میلی‌متری به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای مدنظر خود را با نرخ‌ تأخیر بسیار کم ازطریق گوشی هوشمند و با روش بی‌سیم روی صفحه‌نمایش پخش کنند.

نوبیا، مالک رد مجیک، خود یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی ZTE به‌حساب می‌آید؛ برندی که از اواخر دهه‌ی ۱۹۹۰ در بازار گوشی‌های همراه حضور داشته و اوایل سال جاری تصمیم گرفته است فعالیت خود را به حوزه‌ی قطعات کامپیوتری نیز گسترش دهد.

نمایشگر MiniLED ردمجیک

Red Devils برای اتصال فیزیکی به منبع ورودی، از درگاه HDMI 2.1 و یک درگاه USB C مبتنی‌بر استاندارد USB 4.0 بهره می‌برد که می‌تواند سایر دستگاه‌ها را با سرعت ۹۰ وات شارژ کند. پیش‌فروش نمایشگر گیمینگ MiniLED جدید رد مجیک از ۱۰ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۸ مهر ۱۴۰۱) آغاز می‌شود؛ اما تاکنون اطلاعاتی از قیمت آن دردسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات