مانیتور خیره‌کننده QD-OLED فیلیپس با ابعاد ۴۹ اینچ و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز معرفی شد

پنج‌شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
مطالعه 3 دقیقه
مانیتور گیمینگ فیلیپس Evnia 49M2C8900
اولین مانیتور گیمینگ ۴۹ اینچی فیلیپس به پنل QD-OLED با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز مجهز شده و از طراحی متمایز نسبت‌به نمایشگرهای رقیب بهره می‌برد.
تبلیغات

واحد بازی فیلیپس Evnia ، از اولین مانیتور گیمینگ QD-OLED فوق‌عریض خود با پشتیبانی از نرخ نوسازی قابل توجه ۲۴۰ هرتز رونمایی کرد. اگر با Evnia آشنایی ندارید باید اشاره کنیم یکی از برندهای فرعی فیلیپس است که مانیتورهای گیمینگ باکیفیت تولید می‌کند.

فیلیپس Evnia قبلاً هم محصولات مختلفی عرضه کرده که ازجمله می‌توان به مانیتورهای ۳۴ تا ۴۲ اینچی آن اشاره کرد. اگرچه نمایشگرهای این شرکت مثل مدل‌های رقیب میان خریداران محبوبیت خیلی زیادی به‌دست نیاوردند اما محصول جدید شرکت مذکور می‌تواند شرایط را کاملاً تغییر دهد.

مانیتور گیمینگ جدید ۴۹ اینچی QD-OLED فیلیپس Evnia با شماره مدل 49M2C8900 شناخته می‌شود و از پنلی با نسبت‌تصویر عریض ۳۲:۹ و وضوح ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد.

مانیتور گیمینگ فیلیپس Evnia 49M2C8900
مانیتور گیمینگ فیلیپس Evnia 49M2C8900

مانیتور 49M2C8900 فیلیپس هر چیزی را که گیمرها به آن نیاز دارند ارائه می‌دهد؛ از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی گرفته تا نرخ‌ تأخیر پاسخ‌گویی ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه‌ای و گواهی Vesa ClearMR 13000 ازجمله ویژگی‌های جذاب محصول مورداشاره هستند. این مانیتور را می‌توان رقیبی برای ROG SWIFT OLED PG49WCD ایسوس درنظر گرفت.

نمایشگر فیلیپس 49M2C8900 از سیستم صوتی جدید DTS بهره می‌برد و خروجی آن ۳۰ وات است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد از اسپیکر داخلی برای لذت بردن از تماشای محتوا یا اجرای بازی استفاده کنند. علاوه‌براین، تمرکز Evnia بر جنبه‌ی زیبایی‌شناسی این مانیتور کاملاً مشهود است. درواقع فیلیپس از طرح منحصربه‌فرد سفید رنگ با نوار RGB مربعی‌شکل در پشت این محصول بهره گرفته تا جلوه‌ای زیبا ارائه دهد.

فیلیپس 49M2C8900 گزینه‌های مختلفی به کاربران ارائه می‌دهد تا بهترین زاویه‌ی دید را در اختیار داشته باشید. شما می‌توانید ارتفاع نمایشگر را تا ۱۲۰ میلی‌متر، چرخش را تا ۲۰ درجه و شیب را تا ۱۰ درجه تنظیم کنید که چنین قابلیت‌هایی برای مانیتورهای بزرگ بسیار کاربردی هستند. این محصول همچنین از ساختاری مستحکم بهره می‌برد و نورپردازی RGB به زیباتر شدن آن کمک کرده است.

مانیتور گیمینگ فیلیپس Evnia 49M2C8900
مانیتور گیمینگ فیلیپس Evnia 49M2C8900

نمایشگر 49M2C8900 فیلیپس دو پورت HDMI 2.1، یک درگاه DisplayPort 1.4 با پشتیبانی از USB 3.2 Gen 1، درگاه USB C و چند درگاه USB-A ارائه می‌دهد. مانیتور جدید فیلیپس Evnia جوایز متعددی مثل Reddot Winner ۲۰۲۳ و iF Design Award ۲۰۲۳ را نیز دریافت کرده که نشان‌دهنده‌ی کیفیت بالای آن است.

Evnia در صنعت بازار مانیتورهای گیمینگ، رقابتی نفسگیر با بزرگان این حوزه ازجمله سامسونگ دارد. باوجود مشخصات و قابلیت‌های چشمگیر، قیمت مانیتور فیلیپس 49M2C8900 از حدود ۲۰۰۰ دلار شروع می‌شود و این برچسب قیمت برای برندی که در بازار نمایشگرهای گیمینگ چندان شناخته‌شده نیست زیاد به‌نظر می‌رسد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات