اودیسی نئو G9 سامسونگ؛ ترکیب دو مانیتور 4K با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز!

پنج‌شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مانیتور اودیسی نئو Odyssey Neo G9 سامسونگ روی میز در اتاق
سامسونگ قیمت و تاریخ عرضه‌ی مانیتور غول‌پیکر Odyssey Neo G9 را که وضوحی معادل دو مانیتور 4K دارد، اعلام کرد.
تبلیغات

سامسونگ مانیتور رده‌بالای اودیسی نئو جی ۹ (Odyssey Neo G9) را در همایش CES 2023 رونمایی کرد، اما در آن زمان نگفت که این مانیتور با چه قیمتی و در چه تاریخی روانه‌ی بازار می‌شود. کره‌ای‌ها در بیانیه‌ای جدید، قیمت مانیتور موردبحث را ۲٬۵۰۰ دلار اعلام کرده‌اند.

نمای جلو مانیتور اودیسی نئو Odyssey Neo G9 سامسونگ

مانیتور ۵۷ اینچ اودیسی نئو G9 پنل فوق عریض دارد و ترکیب دو نمایشگر 4K است که شانه‌به‌شانه‌ی یک‌دیگر قرار گرفته‌اند. پنل VA LCD این مانیتور وضوح ۷٬۶۸۰ در ۲٬۱۶۰ پیکسل دارد و انحنایش ۱٬۰۰۰ رادیان است. نسبت تصویر ۳۲:۹ مثل این است که دو مانیتور ۱۶:۹ کنار هم قرار گرفته باشند.

مانیتور اودیسی نئو Odyssey Neo G9 سامسونگ از نمای پشت

مانیتور ۵۷ اینچ سامسونگ محتواهای بصری را با نرخ نوسازی فوق‌العاده‌ی ۲۴۰ هرتز نمایش می‌دهد. به بیانی بهتر، این مانیتور در هر ثانیه تقریبا چهار میلیارد پیکسل را تازه‌سازی می‌کند. مانیتور اودیسی نئو G9 به درگاه‌های مدرن DisplayPort 2.1 و HDMI 2.1 مجهز است.

مانیتور اودیسی نئو G9 از فناوری کوانتوم ماتریکس (Quantum Matrix) با نور پس‌زمینه‌ی مینی LED استفاده می‌کند و ۲٬۳۹۲ ناحیه‌ی نوردهی دارد. به‌علاوه این مانیتور با استاندارد VESA DisplayHDR 1000 سازگار است. زمان پاسخ‌دهی مانیتور جدید سامسونگ یک میلی‌ثانیه اعلام شده است.

قیمت مانیتور سامسونگ اودیسی نئو G9 برابربا ۲٬۵۰۰ دلار است. این مانیتور از ماه اکتبر (مهر و آبان) روانه‌ی بازار آمریکا می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات