مانیتور اولد ۴۷٫۵ اینچی 4K ال‌جی با نرخ نوسازی ۱۳۸ هرتز معرفی شد

چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
ال‌جی مانیتورهای گیمینگ جدید سری UltraGear خود را با طراحی زیبا، کیفیت بالا و امکانات جذاب مخصوص گیمرها معرفی کرد.
تبلیغات

ال‌جی الکترونیکس مانیتورهای جدید گیمینگ سری UltraGear خود را در سه مدل 32GQ950، 32GQ850 و 48GQ900 معرفی کرد. این محصولات برای رفع نیاز گیمرها از زبان طراحی کاملاً جدید، پیشرفته‌ترین فناوری‌های صفحه‌نمایش و طیف وسیعی از قابلیت‌های مرتبط با بازی بهره می‌برند.

به گزارش VideoCardz، مدل پرچم‌دار مانیتورهای جدید گیمینگ ال‌جی 32GQ950 است که عملکرد بسیار خوبی دارد. این محصول از پنل 4K Nano IPS بهره می‌برد که رنگ‌های واقعی را با فناوری Polarizer Advanced True Wide (ATW) ارائه می‌دهد. مدل 32GQ850 نیز از پنل QHD Nano IPS و قابلیت ATW بهره می‌برد و از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند که با اورکلاک به ۲۶۰ هرتز نیز می‌رسد. در نهایت مدل 48GQ900 را داریم که به جمع مانیتورهای گیمینگ اولد سری UltraGear اضافه شده است.

مانیتور ultragear 48gq900

مانیتورهای جدید UltraGear ال‌جی از طراحی زیبا و پایه‌های زاویه‌دار تیز و نور ۶ گوشه‌ی جدید بهره می‌برند. این محصولات از HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کنند و از قابلیت نرخ نوسازی متغیر (VRR) بهره می‌برند. همان‌طور که انتظار می‌رود، سری جدید UltraGear کیفیت تصویر بالا و نرخ پاسخ‌گویی بسیار سریعی ارائه می‌دهد. نرخ تأخیر پاسخگویی مدل ۳۲ اینچی این مانیتورها یک میلی‌ثانیه و نرخ تأخیر مدل ۴۷٫۵ اینچی معادل ۰٫۱ میلی‌ثانیه اعلام شده است.

مانیتور 32GQ950 ال‌جی از وضوح 4K (معادل ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل) بهره می‌برد که این ویژگی برای بسیاری از گیمرها جذابیت ویژه‌ای دارد. این دستگاه با نرخ تأخیر فوق‌العاده‌ی ۰٫۱ میلی‌ثانیه، اولین مدل 4K ال‌جی است که به فناوری ATW Polarizer مجهز شده؛‌ قابلیتی که توانایی پنل را برای اطمینان از تولید رنگ‌های زنده، دقیق و مشکی عمیق در زاویه‌ی دید وسیع، بهبود می‌بخشد. مانیتور ۳۲ اینچی ال‌جی گواهی VESA DisplayHDR 1000 دارد. حداکثر روشنایی این محصول ۱۰۰۰ نیت است و ۹۸ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. این مانیتور همچنین با دو درگاه HDMI 2.1 امکان اتصال آسان به رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها را فراهم می‌کند.

مانیتور ۳۲ اینچی 32GQ850 از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و نرخ تأخیر پاسخ‌گویی یک میلی‌ثانیه بهره می‌برد و عملکردی روان و سریع ارائه می‌کند؛ ویژگی‌هایی که جدیدترین بازی‌های رایانه‌ای به آن نیاز دارند. این مانیتور گواهی VESA AdaptiveSync Display دارد و از پنل IPS با وضوح QHD (معادل ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) به‌همراه فناوری ATW Polarizer بهره می‌برد. این محصول همچینن گواهی VESA Display HDRTM دارد، ۹۸ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و از طراحی بدون حاشیه‌ی بهره می‌برد که به گیمرها کمک می‌کند بازی‌ها را با کیفیت بالا اجرا کنند.

امسال شاهد معرفی اولین مانیتور گیمینگ اولد سری UltraGear ال‌جی هستیم. مانیتور 48GQ900 ال‌جی جایزه‌ی Red Dot و iF Design Award را دریافت کرده است. این محصول از پنل ۴۷٫۵ اینچی 4K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز (با اورکلاک به ۱۳۸ هرتز)، نرخ تأخیر پاسخ‌گویی ۰٫۱ میلی‌ثانیه، دقت رنگ بی‌عیب‌ونقص و طراحی کاملاً بدون حاشیه بهره می‌گیرد. مانیتور مذکور برای بازی‌های رایانه‌ای و کنسول‌های گیمینگ گزینه‌ای بسیار ایدئال است و بازتولید رنگ و کنتراست فوق‌العاده‌ی اولد را به کاربران ارائه می‌کند. این مدل همچنین به پوشش ضدانعکاس نور ال‌جی موسوم به AGLR مجهز شده تا گیمرها بتوانند با تمرکز بیشتر و بدون حواس‌پرتی روی بازی تمرکز کنند. مانیتور 48GQ900 همچنین یک ریموت‌ دارد که برای راحتی بیشتر هنگام اجرای بازی طراحی شده است.

مانیتور ultragear 32gq850

جدیدترین مانیتورهای سری UltraGear ال‌جی از جک هدفون بهره می‌برند تا تجربه‌ی بهتری هنگام اجرای بازی ارائه دهند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد هدست خود را متصل کرده و هنگام بازی چت کنند. مدل ۲۰۲۲ مانیتورهای UltraGear همچنین صدای فراگیر DTS:X را ارائه می‌دهند که همه‌ صداهای بازی را با وضوح خیره‌کننده تولید می‌کند.

ال‌جی امسال همچنین اولین پد و ماوس گیمینگ UltraGear را معرفی کرد. ابعاد این پد گیمینگ برای استفاده از کنترل دقیق موردنیاز در بازی‌های سریع، به‌اندازه‌ی کافی بزرگ است تا ماوس و کیبورد را روی خود جای دهد و حتی می‌توان نورپردازی RGB آن را به‌دلخواه تنظیم کرد. این پد برای سبک‌های مختلف بازی، از لنت‌های برگشت‌پذیر بهره می‌برد و دارای سطح صاف و سخت برای حداکثر لغزش و سطح پارچه‌ای زبر برای حرکت دقیق‌تر و آهسته‌تر است.

سئو یانگ‌جائه، معاون ارشد و رئیس واحد کسب‌وکار فناوری اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس گفت:

جدیدترین مانیتورهای UltraGear از فناوری و طراحی پیشرفته برای بالا بردن سطح کیفیت صفحه‌نمایش‌های گیمینگ استفاده می‌کنند. این مانیتورهای جدید برای بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی ایدئال بوده و قابلیت‌هایی ارائه می‌کنند که تجربه‌ی اجرای بازی‌ها را وارد سطح جدیدی می‌کند. ما با تولید محصولات نوآورانه‌ای که نیاز گیمرها را در اولویت قرار می‌دهند، همچنان به تقویت اعتبار برند UltraGear ادامه خواهیم داد.

جدیدترین مانیتورهای گیمینگ سری UltraGear ال‌جی از ماه جاری در ژاپن و بازارهای کلیدی ازجمله آمریکای شمالی، اروپا و آسیا دردسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات