پروژکتور پرچمدار سری LG CineBeam معرفی شد؛ ایجاد تصویر ۱۰۰ اینچ در فاصله تنها ۹٫۸ سانتی‌متر از دیوار

یک‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال جی پروژکتور رده‌بالای جدیدی معرفی کرده که در فاصله‌ی کمتر از ۱۰ سانتی‌متر از دیوار می‌تواند تصویری ۱۰۰ اینچی ایجاد کند. این پروژکتور لیزری وضوح 4K دارد.
تبلیغات

ال جی روز گذشته جدیدترین پروژکتور پرچم‌دار کوتاه‌برد سری CineBeam را که با نام HU915QE شناخته می‌شود رونمایی کرد. این پروژکتور لیزری سه کاناله‌ی 4K به روشنایی فوق‌العاده‌ی ۳٬۷۰۰ لومن از نگاه مؤسسه استانداردهای ملی آمریکا دست پیدا می‌کند و در فاصله‌ی تنها ۹٫۸ سانتی‌متر از دیوار، تصویری به بزرگی ۱۰۰ اینچ به نمایش می‌گذارد.

به گفته‌ی ال جی این پروژکتور جدید دارای نسبت پرتاب ۰٫۱۹ است. دیگر پروژکتورهای کوتاه‌برد نظیر AWOL LTV-3500 برای نمایش تصویری ۱۰۰ اینچی باید ۲۴٫۹ سانتی‌متر از دیوار فاصله داشته باشند.

همچنین ال جی می‌گوید می‌توانید پروژکتور جدید را در فاصله‌ی ۱۸٫۳ سانتی‌متر از صفحه‌نمایشی ALR قرار دهید تا محتوا را در ابعاد ۱۲۰ اینچ با کنتراست بهبودیافته و وضوح بالا مشاهده کنید؛ حتی اگر در روز روشن نور خورشید به داخل اتاق بتابد. البته برای عملی کردن این کار باید ۱٬۰۰۰ دلار بیشتر پرداخت کنید.

پروژکتور 4K پرچمدار لیزری ال جی HU915QE از نمای نزدیک سفید

براساس گزارش ورج، پروژکتور رده‌بالای LG HU915QE مبتنی‌بر webOS است و به شما امکان می‌دهد در زمانی سریع به سرویس‌های استریم نظیر نتفلیکس دسترسی پیدا کنید. این پروژکتور از Screen Mirroring و AirPlay 2 اپل پشتیبانی می‌کند و مجهز به دو درگاه USB 2.0 است. به گفته‌ی ال جی، پروژکتور جدید اسپیکر ۲٫۲ کاناله‌ی ۴۰ وات دارد و از سه درگاه HDMI eARC استفاده می‌کند تا به سیستم صوتی سینمای خانگی متصل شود.

ال جی می‌گوید پروژکتور لیزری CineBeam HU915QE تا پیش از پایان نیمه‌ی اول ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار می‌شود. ال جی در اطلاعیه‌اش قیمت محصول را اعلام نکرد، اما این پروژکتور اکنون با قیمت ۵٬۹۹۶٫۹۹ دلار در فروشگاه B&H برای پیش‌خرید دردسترس قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات