کاربران می‌گویند آپدیت فرم‌ور استودیو دیسپلی با خطا روبه‌رو می‌شود

یک‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
کاربران استودیو دیسپلی می‌گویند امکان به‌روزرسانی فرم‌ور این مانیتور وجود ندارد. اپل به این ادعا هنوز رسماً واکنشی نشان نداده است.
تبلیغات

اپل پس از برگزاری رویداد Peek Performance در ماه گذشته‌ی میلادی، مانیتور جدید Apple Studio Display را روانه‌ی بازار کرد. بسیاری از کاربران برای عرضه‌ی استودیو دیسپلی هیجان‌زده بودند؛ اما این نمایشگر با مشکلاتی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند.

در ابتدا برخی از خریداران گفتند دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استودیو دیسپلی در حد انتظارات ظاهر نمی‌شود و اکنون به‌نظر می‌رسد شماری از کاربران برای به‌روزرسانی فرم‌ور نمایشگر اپل با مشکل مواجه شده‌اند.

به‌نوشته‌ی 9to5Mac و به‌نقل از انجمن‌های آنلاین اپل، کاربران گفته‌اند هنگام تلاش برای به‌روزرسانی فرم‌ور استودیو دیسپلی با پیغام خطا مواجه می‌شوند. در این پیغام آمده است: «به‌روزرسانی فرم‌ور استودیو دیسپلی اپل کامل نشد. یک ساعت بعد مجدداً امتحان کنید. اگر مشکل پابرجا بود، با یکی از ارائه‌دهندگان مجاز خدمات اپل تماس بگیرید.»

اکثر کاربران گفته‌اند تنها راهکاری که به‌نظرشان می‌رسد، مراجعه‌ی حضوری به فروشگاه اپل است. یکی از کاربران می‌گوید مشکل به‌روزرسانی‌نشدن را روی هر دو استودیو دیسپلی خودکه آن‌ها را به مک استودیو وصل کرده، مشاهده کرده است. این مشکل باعث شده است کاربر نتواند جدیدترین به‌روزرسانی مک OS را هم دریافت کند. این کاربر می‌گوید برای رفع مشکل ابتدا مک استودیو را خاموش کنید. سپس، مانیتور استودیو دیسپلی را از مک استودیو جدا و یک مانیتور ال جی را به دستگاه وصل کنید. پس از ریبوت‌کردن، دستگاه توانسته به‌روزرسانی مک OS را نصب کند.

احتمال دارد مشکل جدید استودیو دیسپلی به سرورهای اپل مربوط باشد، نه خود دستگاه. چند هفته پیش، اپل با قطعی گسترده‌ی سرویس‌هایش مواجه شده بود. در‌حال‌حاضر، اپل رسماً به مشکل استودیو دیسپلی واکنش نشان نداده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات