دل سه نمایشگر از نسل بعد سری U را با دقت نمایش رنگ درخورتوجه معرفی کرد

یک‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
دل سه نمایشگر جدید از نسل بعدی سری U خود را معرفی کرد. این نمایشگرها با بهره‌گرفتن از فناوری صفحه‌نمایش‌های ال‌جی، کنتراست و دقت رنگ کم‌نظیری ارائه می‌دهند.
تبلیغات

دل سه مدل جدید از نمایشگرهای سری U خود را رونمایی کرد. این محصولات از فناوری‌های نسل بعدی نمایشگرها بهره خواهند برد؛ اما مدل ۲۷ اینچی تکنولوژی منحصر‌به‌فرد صفحه‌نمایش مشکی IPS ال‌جی و نسبت کنتراست خیره‌کننده‌ی ۲۰۰۰:۱ را ارائه می‌دهد.

به‌گزارش wccftech، مانیتورهای جدید ۲۷ اینچی Dell U2723QE و U2723QX نمایشگرهای یکسانی دارند و از وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل، پنل مشکی IPS ال‌جی، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و نسبت کنتراست ۲۰۰۰:۱ بهره می‌برند.

مانیتور جدید سری U دل

نسبت کنتراست مانیتور دل U2723QE و مانیتور U2723QX درمقایسه‌با مدل‌های قبلی، حدود دوبرابر بهبود یافته است. این نمایشگرها از ۹۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کنند و حداکثر روشنایی آن‌ها ۴۰۰ نیت است. از دیگر مشخصات این دو مانیتور می‌توان به گواهی DisplayHDR 400 و دقت رنگ DeltaE <2 در sRGB اشاره کرد. همچنین، هر دو از درگاه DisplayPort 1.4، HDMI 2.0 و رابط یواس‌بی سی برخوردارند و از منبع تغذیه‌ی خارجی ۹۰ وات پشتیبانی می‌کنند.

مانیتور ۳۰ اینچی U3023E دل نیز به پنل IPS، نسبت تصویری ۱۶ به ۱۰، وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت، طیف رنگی فوق‌العاده‌ی 1B و کنتراست ۱۰۰۰:۱ مجهز است و از ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB و ۹۵ درصد طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند.

مانیتور جدید سری U دل

در بخش ظاهری، دل نمایشگرهای جدید را با حاشیه‌های باریک در هر چهار طرف طراحی کرده است و پایه‌ی بادوام آن‌ها امکان تنظیم ارتفاع و چرخش را دردسترس کاربر قرار می‌دهد.

مانیتور جدید سری U دل

مانیتور ۳۰ اینچی جدید دل از رابط یواس‌بی سی بهره می‌برد و از منبع تغذیه‌ی ۹۰ وات خارجی پشتیبانی می‌کند. همچنین، درگاه یواس‌بی A و یواس‌بی سی، DisplayPort ،HDMI و درگاه شبکه‌ی سیمی را دردسترس کاربر قرار می‌دهد. دل اعلام کرده است که این فضای نمایشگر این مانیتور جدید درمقایسه‌با قبل ۱۱ درصد افزایش یافته است و از نسبت تصویری استاندارد ۱۶ به ۹ بهره می‌برد.

مانیتور جدید سری U دل

درحال‌حاضر، مانیتورهای جدید دل به فهرست وب‌سایت رسمی این شرکت اضافه شده‌اند. قیمت مانیتور دل مدل‌های ۲۷ اینچی U2723QE و U2723QX برابر ۷۹۹٫۹۹ دلار و مدل ۳۰ اینچی U3023E نیز با قیمت تخمینی ۱،۰۵۰ دلار دردسترس خریداران خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این مانیتورهای جدید، می‌توانید به وب‌سایت رسمی دل مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات