دل مانیتور 4K و ۳۲ اینچی UltraSharp را رونمایی کرد

دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور جدید دل به‌طور اختصاصی برای کنفرانس‌های ویدئویی طراحی و ساخته شده است.
تبلیغات

در رویداد CES ۲۰۲۲، دل با معرفی مانیتور جدید UltraSharp 32 4K راهکار خود برای برگزاری کنفرانس‌های ویدئویی با استفاده از کامپیوتر رومیزی را ارائه کرد. این شرکت هنوز قیمت مانیتور جدیدش را اعلام نکرده؛ اما این وعده را داده است که با نزدیک‌شدن به زمان فروش آنلاین در روز ۹ فروردین ۱۴۰۱ (۲۹ مارس ۲۰۲۲)، قیمت آن را نیز اعلام خواهد کرد.

مانیتور ۳۲ اینچی UltraSharp دل اولین دستگاهی‌ است که از پنل IPS Black استفاده می‌کند. این یعنی کنتراست رنگی و عمق رنگ مشکی در این پنل در‌مقایسه‌با دیگر IPSهای موجود در بازار تفاوت عمده‌ای دارد. همچنین، دل در این مانیتور از وب‌کم Ultrasharp خود نیز استفاده کرده است تا محصولش را به مانیتور کنفرانسی تمام‌عیار تبدیل کند. پنل Ultrasharp 32 4K از نوع ۶۰ هرتز و نرخ تأخیرش ۵ میلی‌ثانیه است؛ بنابراین، گزینه‌ی مناسبی برای گیمینگ به‌شمار نمی‌رود.

طبق اعلام دل، پنل یاد‌شده از حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت بهره می‌برد که با‌‌‌توجه‌‌به کاربری دستگاه که عموما در محیط‌های داخلی استفاده می‌شود، عددی مناسبی به‌حساب می‌آید. در زمینه‌ی پوشش رنگی نیز بنا به مشخصات منتشر‌شده‌، مانیتور Ultrasharp 32 4K می‌تواند دامنه‌ی رنگی DCI-PC را تا ۹۸ درصد و sRGB را تا ۱۰۰ درصد پوشش دهد.

وب‌کم Ultrasharp دل با سنسور STARVIS سونی

در وب‌کم این مانیتور نیز از سنسور STARVIS سونی استفاده شده است و آن را به ویژگی‌هایی چون فوکوس خودکار نور و تنظیم خودکار قاب تصویر مجهز کرده است. تنظیم قاب با استفاده از فناوری تشخیص چهره انجام می‌شود تا کاربر همواره در مرکز تصویر قرار داشته باشد.

مانیتور دل خود را با طیف وسیعی از پورت‌های ارتباطی همراه خواهد کرد؛ ازجمله یک پورت USB-C با پشتیبانی از Power Delivery 90 وات، یک پورت USB-C با پشتیبانی از دیسپلی‌پورت ۱.۴، تعدادی USB-A با سرعت ۱۰ گیگابیت‌بر‌ثانیه، یک USB-C با خروجی ۱۵ وات و سرعت انتقال حداکثر ۱۰ گیگابیت‌بر‌ثانیه، پورت شبکه RJ45 و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات