رونمایی دل از ماوس بازی بی‌سیم Alienware Tri-Mode

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دل ماوس بازی جدید Alienware Tri-Mode خود را برای افرادی که می‌توانند از هر دو دست خود استفاده کنند، معرفی کرد.
تبلیغات

گیمرهای چپ‌دست از اینکه بدانند دل ماوس دوسویه‌ی جدیدی را در CES ۲۰۲۲ معرفی کرده، خوشحال خواهند شد. ماوس بازی بی‌سیم Alienware Tri-Mode دارای چهار دکمه‌ی کناری سفارشی‌شده متقارن است و تنها ۸۹ گرم وزن دارد. به لطف AlienFx، در محصول جدید دل RGB نیز به کار برده شده است.

دل ماوس بازی Alienware Tri-Mode

به گزارش notebookcheck، ماوس بازی بی‌سیم Alienware با سنسور ۲۶۰۰ DPI ارائه می‌شود که می‌تواند حداکثر ۶۵۰ IPS سرعت داشته باشد. تمام هشت دکمه‌ی آن را می‌توان ازطریق نرم‌افزار دوباره برنامه‌ریزی کرد. دل ادعا می‌کند سوئیچ‌های کلیک چپ/راست، هر کدام، ۷۰ میلیون چرخه‌ی دوام خواهند داشت. همچنین Alienware Tri-Mode ازطریق وای‌فای و USB، نرخ پولینگ ۱۰۰۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

مانند هدست بازی بی‌سیم Alienware که در کنار آن عرضه شد، ماوس بازی بی‌سیم Tri-Mode می‌تواند در سه حالت بلوتوث ۵.۲، وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتزی و USB کار کند. مدت زمان دوام باتری این محصول، هنگامی که با استفاده از بلوتوث یا وای‌فای متصل می‌شوید به ترتیب ۴۲۰ و ۱۴۰ ساعت است. همچنین پنج دقیقه شارژ برای ۲۰ ساعت کار کردن با آن کافی است.

ماوس بازی Alienware Tri-Mode
ماوس بازی Alienware Tri-Mode
ماوس بازی Alienware Tri-Mode

ماوس بازی بی‌سیم Alienware از شارژری اختصاصی استفاده می‌کند که روی آن می‌چسبد و به شما امکان می‌دهد در حین شارژ از آن استفاده کنید. محصول مذکور در دو رنگ موجود است: Lunar Light و Dark Side of The Moon. فروش آن از ۹ فوریه (۲۰ بهمن) در آمریکای شمالی، چین و EMEA (اروپا، خاورمیانه، آسیا) با قیمت ۱۴۹ دلار آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات