این گوشی فوق مقاوم باتری ۱۲ هزار میلی‌آمپرساعتی و قیمت بسیار ارزان دارد

جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی فوسیبات F106 پرو در تاریکی مطلق و در‌حال پخش نور
گوشی فوق‌مقاوم جدید فوسیبات پردازنده‌ی مدیاتک و امکانات منحصر‌به‌فردی دارد.
تبلیغات

برند چینی فوسیبات از گوشی جان‌سخت جدیدی به‌نام F106 پرو رونمایی کرد. این گوشی قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ و امکانات منحصر‌به‌فردی دارد.

طبق بیانیه‌ی رسمی فوسیبات، گوشی F106 پرو دارای یک چراغ کمپینگ داخلی است که در محیط‌‌های تاریک کاربرد فراوانی خواهد داشت. اسپیکر جدیدترین گوشی فوسیبات صدای بسیار بلندی دارد.

گوشی F106 پرو فوسیبات از پردازنده‌ی مدیاتک Helio G85 استفاده می‌کند. پردازنده‌ی نام‌برده در واحد سی‌پی‌یو ۶ هسته‌ی Cortex-A55 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتزی و ۲ هسته‌ی Cortex-A75 با فرکانس ۲ گیگاهرتزی دارد و به پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G52 MC2 مجهز است.

تصاویر تبلیغاتی گوشی فوسیبات F106 پرو
FOSSiBOT

صفحه‌نمایش ۶٫۵۸ اینچی F106 پرو از نوع IPS LCD است و از وضوح +FHD پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی گوشی فوق‌مقاوم فوسیبات را یک دوربین دید در شب ۲۰ مگاپیکسلی همراهی می‌کند.

F106 پرو از باتری غول‌پیکر ۱۲٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و می‌تواند ۵۸ ساعت موسیقی و ۴۵ ساعت ویدیو HD پخش کند. باتری با حداکثر توان ۳۳ وات شارژ می‌شود و در زمان استفاده از GPS حدود ۳۲ ساعت دوام می‌آورد.

گوشی فوسیبات F106 پرو زیر آب

در ساخت گوشی جدید فوسیبات از آلیاژِ روی استفاده شده است و گوشه‌های آن برای مقابله با ضربه‌های سنگین، بسیار مقاوم طراحی شده‌اند. دستگاه موردبحث موفق به کسب گواهی IP69K شده است و در مقابل آب، گرد‌وغبار، خاک، ماسه و دمای بالا مقاومت بالایی دارد.

F106 پرو دارای حسگر اثرانگشت است و می‌توان از قابلیت تشخیص چهره نیز در آن استفاده کرد. گوشی جان‌سخت چینی‌ها از سیستم‌عامل اندروید ۱۴ استفاده می‌کند. امکانات ارتباطی این دستگاه شامل بلوتوث ۵، وای‌فای ۵ و NFC می‌شوند.

فوسیبات F106 پرو دارای حداکثر ۱۵ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است و می‌توان با استفاده از درگاه کارت حافظه تا یک ترابایت به فضای ذخیره‌سازی آن اضافه کرد.

قیمت گوشی F106 پرو حدود ۳۰۰ دلار است، اما فوسیبات از ۱۵ تا ۲۱ آوریل ۲۰۲۴ (۲۷ فروردین تا ۲ اردیبهشت) آن را با قیمت ۱۴۰ دلار به‌فروش می‌رساند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات