گوشی فوق مقاوم WP33 Pro اوکیتل با قیمت ۶۰۰ دلار عرضه شد

شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشتی گوشی فوق مقاوم اوکیتل WP33 Pro رنگ مشکی و اسپیکر قدرتمند
گوشی اوکیتل WP33 Pro با اسپیکر قدرتمند و باتری ۲۲ هزار میلی‌آمپرساعتی عرضه شد.
تبلیغات

برند اوکیتل که به ساخت گوشی‌های فوق مقاوم معروف است، در اوایل دی‌ماه از گوشی هوشمند WP33 Pro رونمایی کرد. این گوشی از امروز در وبسایت رسمی اوکیتل و علی‌اکسپرس با قیمت ۵۹۴٫۹۸ دلار عرضه می‌شود.

گوشی فوق مقاوم اوکیتل WP33 Pro از نمایشگر ۶٫۶ اینچی LCD با وضوح ۲۴۰۸ در ۱۰۸۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی و روشنایی ۴۵۰ نیت بهره می‌برد و این نمایشگر توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

اوکیتل از دوربین عریض ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX68، دوربین دید‌ در شب ۲۰ مگاپیکسلی سونی IMX350 و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی در گوشی WP33 Pro استفاده کرده است.

گوشی فوق مقاوم اوکیتل WP33 Pro رنگ مشکی پس زمینه صخره
گوشی فوق مقاوم اوکیتل WP33 Pro رنگ مشکی پس زمینه پاشیدن آب

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی گوشی اوکیتل توسط سونی ساخته شده و در سمت بالای نمایشگر قرار گرفته است. اوکتیل در پنل پشتی WP33 Pro از بلندگوی پرقدرت ۵ وات استفاده کرده است. به‌گفته‌ی اوکیتل، گوشی فوق مقاوم جدیدش می‌تواند تا ۱۳۶ دسی‌بل صدا تولید کند.

اوکیتل WP33 Pro به پردازنده‌ی مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس با پشتیبانی از شبکه‌ی 5G همراه با رم ۸ گیگابایتی LPDDR4x و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی UFS 2.2 مجهز شده است.

رندر رسمی گوشی فوق مقاوم اوکیتل WP33 Pro در رنگ مشکی و پس زمینه سفید

به‌لطف باتری ۲۲ هزار میلی‌آمپرساعتی این گوشی، با یک‌بار شارژ کردن می‌توان تا یک هفته از شارژ مجدد باتری دستگاه بی‌نیاز شد. کاربران با توان شارژ ۳۳ وات می‌توانند گوشی اوکیتل WP33 Pro را شارژ کنند و با خروجی ۱۸ وات از آن به‌عنوان پاوربانک بهره بگیرند.

گوشی ۵۷۷٫۵ گرمی اوکیتل از گواهی IP68 برای مقاومت دربرابر آب و گردوغبار، گواهی IP69K برای مقاومت دربرابر فشار آب و گواهی نظامی MIL-STD-810H برای مقاومت دربرابر سقوط از ارتفاع ۱٫۵ متری بهره می‌برد.

قیمت گوشی اوکیتل WP33 Pro نسبت به رقبا مثل قیمت گوشی کت چندان مقرون‌به‌صرفه نیست.

اگر قصد خرید گوشی میان‌رده دارید، زومیت در بخش محصولات، اطلاعات دقیق و فنی از گوشی‌های هوشمند را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید گوشی‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و ارزان‌ترین فروشنده‌ی مطمئن را بیابید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات