این گوشی اقتصادی، ۴۴ روز در حالت استندبای شارژدهی می‌کند

پنج‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر گوشی FOSSiBOT F101 مدل مشکی از نمای پشت و جلو
F101 اولین گوشی یک برند نوپای چینی است که باتری ۱۰٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و از اسپیکر پرقدرت ۳٫۵ وات استفاده می‌کند.
تبلیغات

برند چینی نوپای FOSSiBOT گوشی فوق مقاوم جدیدی به نام F101 معرفی کرده است که باتری بسیار پرظرفیتی دارد. این برند که سال گذشته بنیان‌گذاری شد، چند ماه پیش پاوربانک F2400 را عرضه کرد و اکنون اولین گوشی‌ خود را به نمایش گذاشته است.

بر اساس گزارش گیزچاینا، گوشی F101 به گواهی‌های IP68 و IP69 و MIL-STD-810G مجهز است تا در برابر نفوذ آب و گردوغبار و ضربه از خود مقاومت نشان دهد.

گوشی FOSSiBOT F101 از تمامی زوایا مدل مشکی

در بخش پشتی F101 علاوه‌بر دوربین شاهد اسپیکر ۳٫۵ وات بزرگی هستیم که صدای ۱۲۳ دسی‌بل تولید می‌کند. این نخستین باری است که یک گوشی هوشمند به چنین اسپیکری مجهز می‌شود.

گوشی FOSSiBOT F101 به باتری لیتیم-پلیمر ۱۰٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است و نمایشگر ۵٫۴۵ اینچ +HD و پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Helio A22 دارد. تولیدکننده‌ی F101 می‌گوید این گوشی در حالت آماده‌به‌کار تا ۱٬۰۵۰ ساعت (تقریبا ۴۴ روز) دوام می‌آورد. وزن گوشی به حدودا ۳۵۰ گرم می‌رسد.

پنل پشتی گوشی FOSSiBOT F101

FOSSiBOT F101 به چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قابل‌ارتقا مجهز است. این گوشی در پنل جلویی دوربین هشت مگاپیکسلی و در بخش پشتی دوربین سه‌گانه با حسگرهای ۲۴ مگاپیکسلی، پنج مگاپیکسلی و ۰٫۳ مگاپیکسلی دارد.

نمایشگر و نمای پشت گوشی FOSSiBOT F101 مدل مشکی

FOSSiBOT می‌گوید که احتمالا گوشی F101 در دور اول فروش فوق‌العاده در بازارهای جهانی، زیر ۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. اکثر گوشی‌های امروزی با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه حدودا ۱۴۰ دلار قیمت دارند. فروش جهانی F101 تا سه هفته‌ی دیگر شروع می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات