باتری ۷ هزار میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر ۱۲۰ هرتز؛ گوشی‌های جدید تکنو رونمایی شدند

پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
گوشی تکنو Pova 6 از نمای پشتی رنگ مشکی
تکنو دو گوشی میان‌رده‌ی جدید با باتری پرظرفیت و نمایشگر ۱۲۰ هرتز معرفی کرد.
تبلیغات

تکنو از دو گوشی Pova 6 و Pova 6 Neo با باتری پرظرفیت و طراحی جذاب در هند رونمایی کرد. این گوشی‌ها به Pova 6 Pro می‌پیوندند که در نمایشگاه MWC رونمایی شده بود.

براساس اطلاعات رسمی، هر دو گوشی به پردازنده‌ی مدیاتک هلیو G99 و صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی +FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز هستند؛ با این تفاوت که پوا ۶ از نمایشگر اولد و پوا ۶ نئو از نمایشگر LCD بهره می‌برد.

پنل پشتی و اجزای ماژول دوربین گوشی تکنو Pova 6

پوا ۶ باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی (با پشتیبانی از شارژ ۷۰ وات) دارد؛ در حالی که پوا ۶ نئو از باتری ۷٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی (با پشتیبانی از شارژ ۳۳ وات) بهره می‌برد.

پوا ۶ به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و فلاش LED دو رنگ و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز است. مدل نئو دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی دارد. هر دو گوشی تکنو با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری Hi OS 14 در دسترس قرار می‌گیرند.

گوشی تکنو Pova 6 از نمای جلو پشت رنگ سبز
گوشی تکنو Pova 6 Neo از نمای جلو پشت رنگ خکستری

پوا ۶ در دو کانفیگ با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. مدل نئو هشت گیگابایت رم دارد و در دو کانفیگ با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دردسترس قرار می‌گیرد.

تکنو هنوز قیمت گوشی های جدید و تاریخ عرضه‌ی آن‌ها را اعلام نکرده است؛ اما انتظار نداریم قیمت بالایی داشته باشند. پوا ۶ در رنگ‌های سبز، خاکستری و آبی و پوا ۶ نئو در رنگ‌های سبز، نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شوند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات