گوشی ارزان C65 با طراحی الهام‌گرفته از گلکسی S22 رونمایی شد

سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشتی و رنگ‌بندی گوشی ریلمی C65
ریلمی از جدیدترین گوشی اقتصادی خود با طراحی الهام‌گرفته از گلکسی S22 رونمایی کرد.
تبلیغات

ریلمی C65 در ویتنام معرفی شد. این گوشی اقتصادی در بخش پشتی و ماژول دوربین شباهت غیرقابل انکاری با گوشی سامسونگ مدل گلکسی S22 دارد.

پنل پشتی گوشی ریلمی C65 رنگ ارغوانی در دستان یک شخص

جدیدترین گوشی ریلمی ۷٫۶۴ میلی‌متر ضخامت و ۱۸۵ گرم وزن دارد. این گوشی به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز است.

دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی به‌صورت حفره در بالای آن قرار گرفته است و از قابلیت Mini Capsule 2.0 (مشابه داینامیک آیلند گوشی آیفون) بهره می‌برد.

پنل پشتی گوشی ریلمی C65 رنگ سبز تیره

زیر بدنه‌ی ریلمی C65 تراشه‌ی هلیو G85 مدیاتک قرار گرفته است که با حداکثر هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی می‌شود. پنل پشتی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه با قابلیت‌های هوش مصنوعی میزبانی می‌کند.

پنل پشتی و جلویی و رنگ‌بندی گوشی ریلمی C65

انرژی C65 از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتییبانی از شارژ سریع ۴۵ وات تأمین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به بلوتوث ۵، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، حسگر اثر انگشت جانبی و گواهی IP54 اشاره کرد.

قیمت گوشی ریلمی مدل C65 در کانفیگ پایه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از حدود ۱۴۸ دلار آغاز می‌شود. قیمت گوشی در بهترین کانفیگ به حدود ۱۹۲ دلار می‌رسد. این گوشی در رنگ‌های ارغوانی و سبز تیره در دسترس قرار می‌گیرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات