طراحی گوشی ریلمی GT Neo 6 SE در آستانه رونمایی به‌نمایش درآمد

یک‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ریملی GT NEO 6 SE
درحالی‌که زمان زیادی تا معرفی ریلمی GT Neo 6 باقی نمانده، طراحی این گوشی فاش شده است.
تبلیغات

ریلمی تأیید کرده است گوشی GT Neo 6 SE در ماه آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد. این گوشی قبل‌از رونمایی رسمی در دیتابیس TENAA دیده شده و طراحی آن به نمایش درآمده است.

طراحی فاش‌شده از ریلمی GT Neo 6 SE با رندرهای قبلی مطابقت دارد و شامل سه بریدگی دایره‌ای در قاب پشتی می‌شود که احتمالاً برای دوربین سه‌گانه درنظر گرفته شده‌اند. در این طراحی، سیستم دوربین پشتی به طرفین کشیده شده است.

ریلمی GT Neo SE لبه‌های خمیده‌ای در جلو و پشت دارد و طبق شنیده‌ها در رنگ مشکی و سبز عرضه خواهد شد.

قلب تپنده‌ی ریلمی GT Neo 6 SE، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ خواهد بود که در واحد CPU شامل یک هسته‌ی اصلی Cortex X4 با فرکانس ۲٫۸ گیگاهرتز، چهار هسته‌ی Cortex A720 با فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتز و سه هسته‌ی کم‌مصرف Cortex A520 با فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتز است. این تراشه از گرافیک Adreno 732 بهره می‌برد.

پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ درمقایسه‌با نسل قبل عملکرد بسیار بهتر و بهره‌وری انرژی بهبودیافته‌ای ارائه می‌دهد.

ریلمی GT Neo 6 SE از نمایشگر‌ ساخت BOE بهره خواهد برد. طبق گزارش‌ها حداکثر روشنایی محلی نمایشگر مذکور به ۶٬۰۰۰ نیت و حداکثر روشنایی کلی آن ۱٬۶۰۰ نیت است و بدین‌ترتیب حتی در روشن‌ترین محیط‌ها می‌تواند محتوا را خوانا نمایش دهد.

روشنایی نمایشگر ریلمی GT Neo 6 SE به‌صورت دستی به حداکثر ۱٬۰۰۰ نیت خواهد رسید. از دیگر ویژگی‌های صفحه‌نمایش این گوشی می‌توان به فناوری LTPO 8T، نرخ نوسازی تطبیقی بین ۰٫۵ تا ۱۲۰ هرتز، وضوح 1.5K، پوشش ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۴٫۲ درصد اشاره کرد.

قیمت گوشی ریلمی مدل GT Neo 6 SE هنوز مشخص نیست اما احتمالاً مثل اکثر محصولات این برند نسبت‌به قیمت گوشی رقبا ارزان‌تر خواهد بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات