تصویر رسمی ریلمی GT Neo 6 SE لو رفت؛ چیدمان مثلثی دوربین و تراشه قدرتمند

سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر رسمی گوشی ریلمی GT Neo 6 SE سبز از پشت
رندر فاش‌شده از گوشی ریلمی GT Neo 6 SE، سه ماژول دایره‌ای پنل پشتی را نشان می‌دهد.
تبلیغات

گوشی ریلمی GT Neo 6 SE قرار است در آوریل (فروردین و اردیبهشت) رونمایی شود و در این فاصله، یک افشاگر با نام کاربری Digital Chat Station تصاویر این گوشی را در ویبو منتشر کرده است.

سه ماژول دایره‌ای در پنل پشتی GT Neo 6 SE قرار گرفته‌اند که دو مورد از آن‌ها مربوط به دوربین هستند و ماژول سوم فلش‌های دوگانه را در خود جای داده است. دوربین اصلی احتمالاً دارای حسگر ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. افشاگر ادعا می‌کند که هیچ برآمدگی دوربینی در پنل پشتی وجود ندارد.

تصاویر دیگری که فاش‌ شده‌اند، نشان می‌دهند صفحه‌نمایش GT Neo 6 SE در لبه‌های چپ و راست خود کمی خمیدگی دارد. به‌نظر می‌رسد که علاوه بر رنگ سبز، این گوشی احتمالاً با رنگ مشکی نیز عرضه خواهد شد.

گوشی ریلمی GT Neo 6 SE مشکی از پشت
نمایشگر گوشی ریلمی GT Neo 6 SE

گفته می‌شود ریلمی GT Neo 6 SE از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی شرکت BOE با فناوری 8T LTPO استفاده می‌کند که نمایش محتوای روان‌تر، کاهش مصرف انرژی و کاهش تأخیر را به‌ارمغان می‌آورد. وضوح ۲٬۷۸۰ × ۱٬۲۶۴ پیکسل، نرخ نوسازی متغیر تا ۱۲۰ هرتز و شدت روشنایی تا ۶٬۰۰۰ نیت ویژگی‌های دیگری هستند که برای نمایشگر ذکر شده‌اند.

ریلمی GT Neo 6 SE قدرت پردازشی خود را از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ می‌گیرد که در حوزه‌ی هوش مصنوعی عملکردی در سطح اسنپدراگون ۸ نسل ۳ دارد. ظرفیت باتری این گوشی ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ وات خواهد بود.

بهترین کانفیگ گوشی ریلمی مدل GT Neo 6 SE ممکن است ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه دهد. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی درباره‌ی قیمت گوشی موجود نیست.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات