ریلمی GT Neo 6 SE نمایشگر بسیار پرنور ۶ هزار نیت خواهد داشت

دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
تماشای ویدیو با ریلمی 11 پرو پلاس
ریلمی GT Neo 6 SE اولین گوشی دنیا با نمایشگر پرنور ۶٬۰۰۰ نیت خواهد بود.
تبلیغات

ریلمی و BOE صفحه‌نمایش جدیدی معرفی کرده‌اند که برای اولین‌بار در گوشی ریلمی GT Neo 6 SE استفاده خواهد شد. ادعا می‌شود این صفحه‌نمایش به حداکثر روشنایی ۶٬۰۰۰ نیت دست می‌یابد و در سایر جنبه‌ها از جمله محافظت از چشم و پاسخ‌گویی لمسی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

روشنایی ۶٬۰۰۰ نیت تحت شرایط خاصی به‌دست می‌آید. ریلمی می‌گوید روشنایی نمایشگر GT Neo 6 SE در حالت خودکار به ۱٬۶۰۰ نیت و در حالت دستی به ۱٬۰۰۰ نیت می‌رسد.

طرحی از کره‌ی زمین از بالا روی نمایشگر مستطیلی و کلمات چینی در بالا

نمایشگر جدید از ویژگی Game Super HDR بهره می‌برد که با پشتیبانی از گستره‌ی داینامیکی وسیع برای جلوه‌های نوری، تجربه‌ی بازی‌کردن را ارتقاء می‌بخشد.

صفحه‌نمایش گوشی ریلمی مدل GT Neo 6 SE از نوردهی ۲٬۱۶۰ هرتز PWM و فیلتر نور آبی در سطح سخت‌افزار در کنار حالت خواب و حالت مطالعه پشتیبانی می‌کند تا از چشمان کاربر محافظت کند.

نمایشگر جدید BOE و ریلمی از فناوری 8T LTPO استفاده می‌کند که نمایش محتوای روان‌تر، کاهش مصرف انرژی و کاهش زمان پاسخ‌گویی نمایشگر را به‌ارمغان می‌آورد. ریلمی می‌گوید نرخ نوسازی نمایشگر از ۰٫۵ تا ۱۲۰ هرتز متغیر است.

ریلمی برای نمایشگر GT Neo 6 SE قابلیتی به‌نام Greenfield AI در نظر گرفته است که به کمک هوش مصنوعی خستگی کاربر را تشخیص می‌دهد و نمایشگر را مطابق با سناریوهای مختلف مانند کتاب‌های الکترونیکی و محتوای ویدیویی تنظیم می‌کند.

نمایشگر مورد بحث نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲٬۵۰۰ هرتز دارد که تجربه‌ی لمسی را برای کنترل بهتر در بازی‌ها بهینه می‌کند. گوشی ریلمی GT Neo 6 SE قرار است در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) رونمایی شود باید دید استفاده از چنین نمایشگری چه تأثیری روی قیمت گوشی می‌گذارد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات