تصویر قاب آیفون ۱۶ پرو اضافه‌ شدن «دکمه کپچر» را تأیید می‌کند

چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تصویر فاش شده از قاب آیفون ۱۶ پرو اپل
تصویر منتسب‌ به قاب آیفون ۱۶ پرو تأیید می‌کند که این گوشی در زیر دکمه‌ی پاور، دکمه‌ی جدیدی خواهد داشت.
تبلیغات

شایعه‌ها می‌گویند اپل دکمه‌ی جدیدی به نام Capture Button را وارد چهار گوشی آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس و آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس می‌کند و در فاصله‌ی چند ماه تا رونمایی این محصولات، تصویر قاب آیفون ۱۶ پرو فاش شده است.

قابی که در تصویر فاش‌شده می‌بینیم، جزو قاب‌های رسمی اپل نیست؛ اما ظاهراً بر اساس اطلاعات دقیق از زنجیره‌ی تأمین تولید شده است.

قاب آیفون ۱۶ پرو از نمای کناری تصویر غیر رسمی

در تصویر می‌بینیم که قاب در زیر دکمه‌ی پاور، حفره‌ی جدیدی برای دکمه‌ی کپچر دارد. روی دکمه‌ی پاور شاهد پوشش پلاستیکی هستیم، اما در ناحیه‌ی دکمه‌ی کپچر چنین پوششی دیده نمی‌شود. این نشان می‌دهد که احتمالاً دکمه‌ی کپچر آیفون افزون‌بر فشار، به لمس نیز حساس است.

شایعه‌های مربوط‌ به دکمه‌ی کپچر چند ماه است که شنیده می‌شوند و ظاهراً اپل برنامه‌‌ای جدی برای اضافه‌کردن این دکمه به گوشی‌هایش دارد. اپل با رونمایی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس دکمه‌ی جدید «اکشن» را وارد گوشی‌هایش کرد.

اپل احتمالاً گوشی‌های سری آیفون ۱۶ را اواخر شهریور رونمایی می‌کند. مشخص نیست که اضافه‌شدن دکمه‌ی کپچر روی قیمت گوشی های مورد بحث تأثیر می‌گذارد یا نه. سری آیفون ۱۶ بدون شک وارد فهرست بهترین گوشی آیفون و بهترین گوشی های بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات