فرایند آپدیت گوشی‌های سامسونگ تغییر کرد؛ گلکسی A55 آغازگر دورانی جدید

جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پوستر رسمی گلکسی A55 سامسونگ پنل پشتی سفید
دیگر لازم نیست برای به‌روزرسانی گوشی سامسونگ خود چند دقیقه به صفحه‌ی نصب خیره شوید.
تبلیغات

گلکسی A55 اولین گوشی سامسونگ است که از قابلیت به‌روزرسانی یکپارچه (Seamless Update) گوگل پشتیبانی می‌کند. به احتمال زیاد سامسونگ به‌زودی این ویژگی را به سایر گوشی‌هایش اضافه می‌کند.

قابلیت به‌روزرسانی یکپارچه به کاربران امکان می‌دهد که در هنگام دانلود و نصب آپدیت، همچنان از گوشی خود استفاده کنند. این کار با نصب به‌روزرسانی روی پارتیشن دوم غیرفعال به‌جای پارتیشن فعال اولیه صورت‌ می‌گیرد تا کاربر بتواند در زمان نصب، از گوشی خود استفاده کنند. در نهایت با راه‌اندازی مجدد، پارتیشن دوم بوت و به‌روزرسانی اعمال می‌شود.

به‌روزرسانی بی‌وقفه گلکسی A55

گلکسی A55، بهترین گوشی میان رده سامسونگ، اولین آپدیت امنیتی خود را به‌صورت به‌روزرسانی یکپارچه دریافت کرد. فرایند به‌روزرسانی شامل دو مرحله‌ی «دانلود و نصب» و «تأیید» است.

طبق بررسی‌های سم‌موبایل، راه‌اندازی مجدد گلکسی A55 پس از به‌روزرسانی بی‌وقفه ۹۰ ثانیه طول می‌کشد. برخلاف قبل، دیگر کاربران مجبور نیستند چند دقیقه منتظر بمانند تا به‌روزرسانی اعمال شود.

فرایند نصب به‌روزرسانی یکپارچه به دو پارتیشن و طبیعتاً به فضای‌ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارد. با وجود این، طبق بررسی‌های صورت‌گرفته، فضای در دسترس کاربر در گلکسی A55 نسبت به گوشی‌های فاقد به‌روزرسانی یکپارچه دست‌خوش تغییر نشده است.

پشتیبانی از به‌روزرسانی یکپارچه تغییری کاربردی و خوشایند است و احتمالاً باعث می‌شود مردم هنگام خرید گوشی توجه بیشتری به محصولات سامسونگ نشان دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات