سری گلکسی S23 سامسونگ از قابلیت Seamless Updates پشتیبانی نمی‌کند

دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ از نمای پشت
ظاهراً سامسونگ در نسل جدید پرچم‌داران اندرویدی خود یعنی خانواده‌ی گلکسی S23، همچنان از روش قدیمی برای نصب به‌روزرسانی‌ها استفاده می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ یکی از چندین شرکت سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند است که هنوز قابلیت Seamless Updates (به‌روزرسانی‌های بی‌وقفه) را روی محصولات خود پیاده‌سازی نکرده است. متأسفانه به‌نظر می‌رسد این ویژگی در سری جدید گلکسی S23 نیز وجود ندارد.

نیکلاس لاروکو، روزنامه‌نگار حوزه‌ی آی‌تی در توییتر خود تأیید کرده است که گلکسی S23 اولترا به‌طور خاص از بروزرسانی‌های بی‌وقفه یا همان Seamless Updates پشتیبانی نمی‌کند.

عدم پشتیبانی سری گلکسی S23 از قابلیت seamless Updates

به‌نوشته‌ی Androidauthority، قابلیت Seamless Updates اولین‌بار سال ۲۰۱۶ و با هدف ساده‌سازی فرایند به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید معرفی شد. در روش مرسوم، کاربران باید پس‌ از دانلود کامل فایل به‌روزسانی، گوشی خود را مجدداً راه‌اندازی کنند تا مراحل نصب آن آغاز شود و این فرایند معمولاً زمان‌بر است.

از طرف دیگر، Seamless Updates به شما کمک می‌کند به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل را در پس‌زمینه‌ی یک پارتیشن غیرفعال دانلود و نصب کنید. بدین‌ترتیب یک پارتیشن فعال همچنان دردسترس کاربر خواهد بود تا حتی هنگام به‌روزرسانی بتواند از گوشی خود استفاده کند. پس‌ از دانلود و نصب به‌روزرسانی با این روش، دستگاه باید مجدداً راه‌اندازی شود. این روش به‌روزرسانی نسبت‌ به روش معمولی قدیمی به حافظه‌ی ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارد زیرا به‌جای یک پارتیشن از دو پارتیشن به‌طور همزمان استفاده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات