شیائومی سیوی ۴ پرو رونمایی شد؛ گوشی میان‌رده بسیار ارزشمند با پردازنده پرچم‌دار

پنج‌شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
مطالعه 4 دقیقه
رنگ‌بندی و پنل پشتی و جلویی گوشی شیائومی سیوی ۴ پرو
شیائومی گوشی سیوی ۴ پرو را با طراحی چشم‌نواز و تراشه‌ی قدرتمند و جدید کوالکام رونمایی کرد.
تبلیغات

شیائومی گوشی میان‌رده‌ی Civi 4 Pro را با رنگ‌بندی هیجان‌انگیز و تراشه‌ی قدرتمند کوالکام رسماً رونمایی کرد. سیوی ۴ پرو طراحی کلی سیوی ۳ را حفظ کرده و آن را بهبود داده است.

پنل پشتی شیائومی سیوی ۴ پرو از ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل میزبانی می‌کند و سه دوربین را در خود جای داده است. شیائومی گوشی جدیدش را در رنگ‌های سبز، ارغوانی، مشکی و آبی عرضه می‌کند.

پنل پشتی و رنگ‌بندی گوشی شیائومی سیوی ۴ پرو

فریم دستگاه تخت و لبه‌های آن گرد طراحی شده است تا در دست گرفتن گوشی راحت‌تر باشد. سیوی ۴ پرو از صفحه‌نمایش اولد خمیده‌ی ۶٫۵۵ اینچی با وضوح ۲٬۷۵۰ در ۱٬۲۳۶ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و تراکم پیکسلی ۴۶۰ پیکسل‌براینچ و پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگی DCI-P3 بهره می‌برد و می‌تواند به حداکثر روشنایی ۳٬۰۰۰ نیت برسد.

شیائومی سیوی ۴ پرو پنل پشتی رنگ مشکی و سفید دست یک شخص
شیائومی سیوی ۴ پرو پنل پشتی رنگ مشکی و آبی دست یک شخص
شیائومی سیوی ۴ پرو پنل پشتی رنگ مشکی و صورتی دست یک شخص

نمایشگر سیوی ۴ پرو ضمن میزبانی از حسگر اثرانگشت، از +HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و قابلیتی به‌ نام Wet Touch دارد که هنگام خیس‌بودن صفحه‌نمایش، لمس‌های تصادفی را از بین می‌برد. بالای نمایشگر بریدگی قرصی‌شکل دیده می‌شود که از دو دوربین سلفی میزبانی می‌کند.

صفحه‌نمایش سیوی ۴ پرو با گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت می‌شود. ضخامت سیوی ۴ پرو ۷٫۴۵ میلی‌متر و وزنش ۱۷۹ گرم است.

پنل جلویی گوشی شیائومی سیوی ۴ پرو

سیوی ۴ پرو به پردازنده‌ی چهار نانومتری اسنپدراگون 8s نسل ۳ مجهز است که حداکثر سرعت کلاک آن به ۳ گیگاهرتز می‌رسد. این پردازنده با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 همراه شده است.

پنل پشتی و جلویی گوشی شیائومی سیوی ۴ پرو رنگ سبز

شیائومی ادعا می‌کند که میان‌رده‌ی جدیدش می‌تواند به میانگین ۵۹٫۴ فریم‌برثانیه در طول ۳۰ دقیقه اجرای بازی Genshin Impact دست یابد. اسنپدراگون 8s نسل ۳ می‌تواند پردازش محلی هوش مصنوعی را در گوشی جدید شیائومی به‌شدت تقویت کند.

جدیدترین گوشی شیائومی به باتری ۴٬۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. برای کنترل دما، سیوی ۴ پرو از خنک‌کننده‌ی محفظه‌ی بخار ۴٬۱۸۴ میلی‌متر‌مربعی استفاده می‌کند.

یک شخص در در حالت‌های مختلف دوربین لایکا
یک ساختمان یکسان کنار هم

گوشی جدید شیائومی از 5G، وای‌فای 6، بلوتوث ۵٫۴‌، NFC و GPS بهره می‌برد و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS را اجرا می‌کند.

سیوی ۴ پرو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision Light Fusion 800 با دیافراگم f/1.63 و لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ JN1 با دیافراگم f/1.98 و فوکوس خودکار و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض با میدان دید ۱۲۰ درجه و دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد.

پنل جلویی دستگاه میزبان دوربین سلفی اصلی ۳۲ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید ۷۸ درجه و دیافراگم f/2.0 برای تصاویر پرتره و دوربین ۳۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض با زاویه‌ی دید ۱۰۰ درجه و مجهز به هوش مصنوعی با دیافراگم f/2.4 و لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر (EIS) است. تمام دوربین‌های سیوی ۴ پرو تنظیمات سفارشی و حالت‌های ویژه‌ی عکاسی لایکا دارند.

قیمت گوشی شیائومی مدل سیوی ۴ پرو در کانفیگ پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۲٬۹۹۹ یوان (حدود ۴۱۷ دلار) است. قیمت گوشی یادشده در بهترین کانفیگ به ۳٬۵۹۹ یوان (حدود ۵۰۰ دلار) می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات