باور نمی‌کنید که این گوشی متعلق‌به سال ۲۰۲۴ باشد

چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
پنل پشتی و جلویی گوشی ZTE Changxing 60 رنگ نارنجی
گوشی جدید زدتی‌ای با ظاهری نامتعارف، خاطره‌ی گوشی‌های قدیمی را زنده می‌کند.
تبلیغات

ZTE برای بازار چین گوشی جدیدی به‌نام Changxing 60 معرفی کرده که به‌نظر می‌رسد از گذشته آمده است. این گوشی اقتصادی با حاشیه‌های بسیار زیاد در جلو و نمایشگر پنج اینچی با گوشه‌های تیز یاد‌آور موبایل‌های قدیمی است.

Changxing 60 به تراشه‌ی UNISOC T7520 مجهز است که با حداکثر ۶ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1 همراهی می‌شود.

رنگ‌بندی و پنل پشتی و جلویی گوشی ZTE Changxing 60
ZTE

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی درون ماژول حلقه‌ای‌شکل در پنل پشتی قرار گرفته است که شباهت زیادی به گوشی هواوی مدل میت ۴۰ پرو دارد.

گوشی جدید زدتی‌ای سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری MyOS 13 را اجرا می‌کند و در رنگ‌های آبی، خاکستری و نارنجی عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به رادیو، USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

قیمت گوشی زد تی ای مدل Changxing 60 در کانفیگ پایه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از ۸۹۹ یوان (حدود ۱۲۵ دلار) شروع می‌شود. قیمت گوشی در بهترین کانفیگ به ۱٬۰۹۹ یوان (حدود ۱۵۲ دلار) می‌رسد.

مدل‌های مختلف گوشی سامسونگ و گوشی شیائومی در بازه قیمتی مشابه، طراحی بسیار مدرن‌تر و مشخصات فنی به‌مراتب بهتری دارند. گوشی جدید زدتی‌ای در بازار هیچ شانسی در برابر رقبا ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات