این گوشی دو جک هدفون دارد و به‌طرز عجیبی ارزان است

سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند نوبیا موزیک / Nubia Music
گوشی نوبیا موزیک با تمرکز بر موسیقی و دو جک هدفون و اسپیکر قدرتمند رونمایی شد.
تبلیغات

نوبیا به‌‌لطف گوشی‌های گیمینگ خود ازجمله رد مجیک و پرچم‌داران سری زد شناخته می‌شود. این برند اخیراً محصولات متنوعی معرفی کرده که گوشی تاشو نوبیا فلیپ 5G یکی از آن‌ها است. همچنین، نوبیا در نمایشگاه 2024 MWC گوشی هوشمند متمرکز بر موسیقی را رونمایی کرد.

طبق بیانیه‌ی رسمی ZTE، نوبیا موزیک با داشتن دو جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، خود را از سایر گوشی‌های هوشمند متمایز می‌کند. این یعنی می‌توانید همراه با دوستانتان ازطریق دو هدفون مجزا به موسیقی گوش دهید.

گوشی هوشمند نوبیا موزیک / Nubia Music

علاوه‌بر ارائه‌ی دو جک هدفون، جدیدترین گوشی زد تی ای یک اسپیکر عظیم در پنل پشتی دارد که طبق ادعای شرکت، صدای آن ۶ برابر بلندتر از اسپیکر گوشی‌های معمولی خواهد بود. نوبیا فناوری «الگوریتم حجم شدید صدای مبتنی‌بر هوش مصنوعی» را نیز برای این دستگاه تبلیغ کرده است.

گوشی زد تی ای نوبیا موزیک

نوبیا موزیک با طراحی جالب و رنگی ارائه می‌شود که به‌گفته‌ی نوبیا، طراحی آن از پخش‌کننده‌های کلاسیک الهام گرفته شده است. با وجود همه‌ی قابلیت‌های منحصربه‌فرد، گوشی جدید نوبیا ازنظر ضخامت چندان ضخیم نیست.

گوشی هوشمند نوبیا موزیک / Nubia Music

گوشی نوبیا به نمایشگر ۶٫۶ اینچی LCD با وضوح اچ‌دی‌ پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین دوگانه‌ی پشتی با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است. به‌نظر می‌رسد دوربین دوم آن حسگر ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج باشد. نوبیا درباره‌ی پردازنده و جزئیات دستگاه هنوز اطلاعاتی منتشر نکرده است.

درحال‌حاضر، نوبیا موزیک در چین دردسترس است و در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) وارد بازار اروپا خواهد شد. قیمت گوشی جدید نوبیا، تنها ۱۴۹ دلار است و برای کاربرانی که به صدای قدرتمند یا پخش موسیقی مشترک اهمیت می‌دهند، انتخابی جذاب و مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات