این عجیب‌ترین گوشی امسال است؟

سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشتی گوشی اوپو رینو 11F به رنگ سبز در دستان یک شخص
گوشی جدید اوپو با طراحی عجیب و متفاوت و قابلیت‌های هیجان‌انگیز به‌زودی از راه می‌رسد.
تبلیغات

اوپو رینو 11F با وجود اینکه هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده، صفحه‌ای اختصاصی در وب‌سایت اندونزیایی این شرکت دارد که تصاویر رسمی گوشی را به نمایش گذاشته است.

شارژ سریع، باتری پرظرفیت با طول عمر بالا، تصاویر دقیق و شفاف در هر زاویه، تجربه‌ی اتصال روان و پایدار حتی در مکان‌هایی با آنتن‌دهی ضعیف و مقاومت در برابر گردوغبار و پاشش آب از ویژگی‌های اوپو رینو 11F هستند که در صفحه‌ی تبلیغاتی محصول به آن‌ها اشاره شده است.

شخصی درحال عکاسی با گوشی اوپو رینو 11F در رنگ سبز
پنل پشتی گوشی اوپو رینو 11F ایستاده در رنگ سبز درون جنگل

جدیدترین گوشی اوپو از تراشه‌ی مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۵۰ با گرافیک Mali-G68 MC4 در کنار ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد. این گوشی در دیتابیس گیک‌بنچ ۶ در بخش تک‌هسته‌ای امتیاز ۸۹۷ و در بخش چندهسته‌ای امتیاز ۲٬۳۲۹ را کسب کرده است.

پنل پشتی گوشی اوپو رینو 11F در رنگ سبز و صورتی  ونمایش عبارت Fantastic

گفته می‌شود رینو 11F به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. نکته‌ی جالب توجه در چیدمان متفاوت دوربین این گوشی نسبت به سایر رقبایش است که طراحی خاص و منحصر‌به‌فردی محسوب می‌شود.

گوشی اوپو رینو 11F درحال شارژ روی میز

رینو 11F احتمالاً صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی اولد با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد داشت. باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی و اندروید ۱۴ از دیگر مشخصات احتمالی گوشی میان‌رده‌ی جدید اوپو هستند.

هنوز جزئیاتی از قیمت گوشی منتشر نشده است. با توجه به انتشار تصاویر رسمی احتمالاً فاصله‌ی چندانی تا رونمایی از گوشی جدید اوپو نداریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات