وان پلاس به عرضه گوشی‌های خوش‌قیمت ادامه می‌دهد

یک‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
رابط کاربری پوسته وان‌پلاس ۱۱
مشخصات فنی، رنگ‌بندی و اطلاعات کانفیگ‌های وان پلاس نورد CE4 پیش از عرضه فاش شدند.
تبلیغات

وان پلاس در ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ گوشی جدید خود را در هند رونمایی خواهد کرد. در صفحه‌ی معرفی این محصول در آمازون، اطلاعات مختلفی شامل تراشه، رم، نوع فضای ذخیره‌سازی و تنوع رنگی دردسترس قرار گرفته است.

درحالی‌که زمان زیادی تا رونمایی وان پلاس نورد CE 4 باقی نمانده، شایعات این گوشی حسابی داغ شده است. در یکی از جدیدترین افشاگری‌ها، موکول شارما کانفیگ‌های مختلف گوشی را اعلام کرد.

وان‌پلاس در پوستری به‌ظاهر رسمی اعلام کرده است که دستگاه جدیدش به رم LPDDR4x و فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1 مجهز خواهد بود. همچنین، این شرکت تأیید کرده است که دستگاه مذکور با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم وارد بازار خواهد شد.

شارما اعلام کرده است که نسخه‌ی پایه‌ی وان پلاس نورد CE 4 به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز خواهد بود. این گوشی ۸ گیگابایت رم مجازی نیز خواهد داشت.

تصویر پشت وان پلاس نورد CE ۳
تصویر رسمی فاش‌شده از وان‌پلاس نورد CE 4

میان‌رده‌ی جدید وان‌پلاس از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۳ بهره خواهد گرفت. بعد از ویوو V30، وان پلاس نورد CE 4 دومین گوشی بازار چین خواهد بود که به این تراشه مجهز می‌شود.

وان‌پلاس گوشی جدیدش را با اسلات microSD عرضه می‌کند. این گوشی در دو رنگ کروم تاریک و سبز به بازار خواهد آمد. قیمت گوشی وان پلاس‏‏ مدل نورد CE 3 در هند ۲۷٬۰۰۰ روپیه (۳۲۶ دلار) بود. انتظار می‌رود قیمت گوشی جدید نیز همین مقدار باشد.

طبق گزارش‌ها، وان پلاس نورد CE 4 ممکن است نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی اوپو K12 باشد که انتظار می‌رود در آینده‌ی نزدیک در چین رونمایی شود. K12 به نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد ۱۲۰ هرتز با وضوح +FHD و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۳ مجهز خواهد بود و از دوربین سه‌گانه‌ی ۵۰ و ۸ و ۲ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات