گلکسی A35 و گلکسی A55 بهترین نمایشگر را در بین گوشی‌های میان‌رده دارند

شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دوربین سلفی و حاشیه‌های نمایشگر گلکسی A54
جدیدترین میان‌رده‌های سامسونگ در آزمایش نمایشگر DxOMark عملکردی عالی از خود به‌نمایش گذاشتند.
تبلیغات

طبق آزمون صفحه‌نمایش DxOMark، دو گوشی گلکسی A55 و گلکسی A35 در کلاس خود بهترین نمایشگر را دارند.

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A55 و گلکسی A35 در آزمون صفحه‌نمایش DxOMark به‌ترتیب امتیاز‌های ۱۴۱ و ۱۳۴ را کسب کرده‌اند. به‌گفته‌ی DxOMark، این دو گوشی در بازه‌ی قیمتی ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار، بهترین عملکرد را دارند.

طبق آزمایش‌ها، حداکثر روشنایی گلکسی A55 به ۱٬۶۳۸ نیت می‌رسد. میان‌رده‌ی جدید کره‌ای‌ها درزمینه‌ی تولید روشنایی هم‌سطح گلکسی S23 ظاهر می‌شود و از گلکسی A54 بهتر عمل می‌کند.

نتایج تست دوربین و صفحه‌نمایش گلکسی A55 و گلکسی A35 در دگزومارک

بهترین گوشی میان رده ۲۰۲۴ سامسونگ درزمینه‌ی پخش ویدئو‌های HDR عملکرد رضایت‌بخشی دارد و روشنایی بخش‌های مختلف صفحه‌نمایش را به‌درستی کنترل می‌کند. درمقابل، حداکثر روشنایی صفحه‌نمایش گلکسی A35 به ۱٬۶۲۰ نیت می‌رسد و در سایر زمینه‌ها نیز مانند برادر بزرگ‌ترش ظاهر می‌شود.

گلکسی A55 و گلکسی A35 در بخش دوربین به‌ترتیب به امتیاز‌های ۱۰۸ و ۱۰۴ دست پیدا کردند. باتوجه‌به بازه‌ی قیمتی این دو دستگاه، دوربین‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 به‌ترتیب در جایگاه دوم و پانزدهم قرار می‌گیرند.

دوربین گلکسی A55 در موقعیت‌های عادی و با نور کافی عملکرد راضی‌کننده‌ای دارد؛ اما در موقعیت‌هایی با نور پس‌زمینه‌ی زیاد و محیط‌های کم‌نور عملکرد چندان مطلوبی نشان نمی‌دهد. دوربین گلکسی A35 نیز عملکرد عملکرد کم‌وبیش مشابهی با گلکسی A55 دارد و در فضای باز عالی عمل می‌کند.

قیمت گوشی های گلکسی A55 و گلکسی A35 به‌ترتیب چیزی حدود ۵۲۲ و ۴۱۴ دلار اعلام شده است و از بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۲۴ به‌شمار می‌روند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات